Човновий двигун Honda BF 50 DK4 LRTU
- Самовывоз из Новой почты
- Самовывоз из магазина
- Другие транспортные службы
- Наличными при получении
- Безналичный перевод
- Приват 24
Новий човновий мотор Honda BF 50 DK4 LRTU зберіг безпрецедентно легку вагу, компактну конструкцію та придбали вдосконалену систему паливного упорскування (PGM-FI), оригінальну технологію контролю повітряно-паливної суміші та часу її займання BLAST, а також контроль витрати палива - для оптимізації. підвищення економічності. Система BLAST, поряд з новою конструкцією картера коробки передач та іншими покращеннями, покликана оптимізувати прискорення та сприяти досягненню найбільшої швидкості, у той час як наявність контролю витрат палива призвело до покращення економічності на 22% порівняно з моделями попереднього покоління. Зарядна ємність акумуляторної батареї підвищена до 17А – більш ніж у 1.7 рази вища, ніж у попередника.
Двигун BF50 вдосконалений за допомогою технології програмованого запалювання Honda PGM-IG, що оптимізує кут випередження запалювання й забезпечує більшу швидкість, комфорт й екологічність.
BF50 - компактний, але потужний. Програмована система запалювання PGM-IG дозволяє двигуну долати високі навантаження: забезпечує більшу потужність і відсутність детонації. Хоч який човен ви використовували б – алюмінієвий, склопластиковий чи надувний, одержите максимальну потужність, варто тільки додати газу!
Особливості:
- Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива
- Інтерфейсний роз'єм для приєднання до підвісного мотора різноманітних приладів зчитування даних, сумісних з NMEA2000
- Програмований інжектор палива PGM-FI забезпечує миттєве збільшення потужності і крутного моменту
- Система BLAST істотно поліпшує ходові властивості човна під час розгону
технічні характеристики:
Тип двигуна | Бензиновий |
---|---|
Тактність двигуна | Чотиритактний |
Система впуску палива | OHC |
Запуск | Електричний |
Кількість циліндрів | 3 |
Максимальна кількість оборотів, об/хв | 6000 |
Потужність, кВт | 36.8 |
Потужність, к.с. | 50 |
Діаметр Х хід поршня, мм | 70 х 70 |
Об'єм паливного бака, л | 25 |
Передавальне відношення | 2.08 : 1 |
Трим | Гідравлічний |
Система охолодження | Водяне охолодження з термостатом |
Система упорскування палива | Електронне упорскування палива PGM-FI |
Запалювання | PGM-IG |
Система змазки | Змащування під тиском трохоїдної помпи |
Система управління | Дистанційна |
Об'єм двигуна, см³ | 808 |
Висота транця, мм | 521 |
Довжина, мм | 694 |
Ширина, мм | 372 |
Висота, мм | 1364 |
Суха вага, кг | 98 |
Кількість лопатей | 6 |
Кут повороту | 35 |
Система випуску | В воду через маточину гребного гвинта |
Наявність індикатора тиску олії | Є |
Наявність індикатора перегріву | Є |
Наявність обмежувача оборотів | Є |
Наявність аварійного вимикача | Є |
Віддільник води/палива | Немає |
Можливість регулювання 1 тягової потужності | Немає |
Довжина валу | S |
Винос гвинта із води | Гідравлічний |
Зміна нахилу двигуна | Електричний підіймач |
Генератор | 17 А |
Передачі | Вперед – Нейтраль – Назад |
Система вихлопу | Підводна |
Рекомендований бензин | 95 |
Країна виробник | Японія |
-
Тактність двигуна:
-
Виробник двигуна:
-
Потужність двигуна, л.с.:
-
Тип управління: