Човновий двигун Honda BF 60 AK1 LRTU
- Самовывоз из Новой почты
- Самовывоз из магазина
- Другие транспортные службы
- Наличными при получении
- Безналичный перевод
- Приват 24
Підвісний двигун Хонда BF 60 AK1 LRTU - максимальне втілення технологій Honda. Дана модель відрізняється високою економічністю та потужністю. Крім цього, двигун під час роботи практично не видає шуму. Значну зручність та комфорт під час водних прогулянок ви зможете отримати саме з цим двигуном. Тому якщо вам необхідний двигун на човен, то цей варіант саме те, що вам необхідно. Ця модель двигуна має невелику вагу, завдяки чому його можна без особливих зусиль переносити і транспортувати до місця установки на човен. І найголовніше це те, що саме до цього двигуна можна приєднати необмежену кількість додаткового обладнання такого як ехолот, плоттер та інше.
BF60 - двигун Honda, сумісний зі стандартом NMEA2000. Це дозволяє підключати до двигуна необмежену кількість морських електронних приладів, таких як плотери, ехолоти та інше навігаційне обладнання. Крім цього, BF60 має надзвичайну маневреність (найменший у класі радіус повороту), а так само можливістю змінювати оберти на малому ходу з кроком 50 об/хв., що безсумнівно припаде до душі завзятим рибалкам. Цей двигун підходить для невеликих RIB-ів, може встановлюватися як на рибальські, так і на човни. У його конструкції використані запатентовані та перевірені нововведення Honda, а саме системи BLAST та ECO-mo. Система BLAST забезпечує миттєве збільшення потужності та крутного моменту. ЕБК (електронний блок управління) збільшує момент обертання шляхом оптимізації кількості палива та інтервалів запалення при різкому прискоренні. Це унікальна технологія Honda, що істотно покращує ходові властивості човна під час розгону.
Програмований інжектор палива PGM-FI забезпечує ретельне управління процесами згоряння з боку ЕБК (електронного блоку управління), забезпечує виняткову економію палива та полегшує запуск двигуна.
Профіль корпусу редуктора розрахований на мінімальний гідродинамічний опір.
Особливості:
- Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива
- Інтерфейсний роз'єм для під'єднання до підвісного двигуна різних приладів зчитування даних, сумісних з NMEA2000
- TROLLING CONTROL – система регулювання швидкості двигуна на низьких оборотах (режим тралювання)
- Програмований інжектор палива PGM-FI
- Система BLAST значно покращує ходові властивості човна під час розгону
технічні характеристики:
Тип двигуна | Бензиновий |
---|---|
Тактність двигуна | Чотиритактний |
Система впуску палива | OHC |
Запуск | Електричний |
Кількість циліндрів | 3 |
Максимальна кількість оборотів, об/хв | 6000 |
Потужність, кВт | 44.1 |
Потужність, к.с. | 60 |
Діаметр Х хід поршня, мм | 73 х 79.5 |
Об'єм паливного бака, л | 25 |
Передавальне відношення | 2.07 : 1 |
Система охолодження | Водяне охолодження з термостатом |
Запалювання | PGM-IG |
Система змазки | Змащування під тиском трохоїдної помпи |
Система управління | Дистанційна |
Об'єм двигуна, см³ | 998 |
Висота транця, мм | 521 |
Довжина, мм | 851 |
Ширина, мм | 417 |
Висота, мм | 1397 |
Суха вага, кг | 110 |
Кількість лопатей | 12 |
Кут повороту | 50 |
Система випуску | В воду через маточину гребного гвинта |
Наявність індикатора тиску олії | Є |
Наявність індикатора перегріву | Є |
Наявність обмежувача оборотів | Є |
Наявність аварійного вимикача | Є |
Довжина валу | L |
Винос гвинта із води | Гідравлічний |
Зміна нахилу двигуна | Електричний підіймач |
Генератор | 22 А |
Передачі | Вперед – Нейтраль – Назад |
Країна виробник | Японія |
-
Тактність двигуна:
-
Виробник двигуна:
-
Потужність двигуна, л.с.:
-
Тип управління: