4-х тактні Honda
Honda BF 2.3 DH SCHU - дуже легкий чотиритактний підвісний мотор з оригінальним дизайном. Управління газом та перемикання передач знаходиться на одній рукоятці, що дає можливість управляти човном однією рукою. Навіть такий малорозмірний двигун оснащений нейтральною передачею, що дозволяє зупиняти човен не глушачи двигун. Задній хід забезпечується розворотом двигуна на 360°.
Якщо Ви шукаєте компактний двигун для невеликого надувного човна, або човна з алюмінію, і в першу чергу вас цікавлять такі якості ПЛМ (підвісного човнового мотора) як: економічність, максимально низький рівень шуму, мінімальна вібрація, великий експлуатаційний ресурс, то ми рекомендуємо звернути Вашу увагу на єдиний чотиритактний двигун, що серійно випускається у світі, потужністю 2.3 кінські сили, з об'ємом 57 кубічних сантиметрів, у якого є можливістю перемикання передач і управління заслінкою двигуна, безпосередньо на румпелі мотора. Це дає можливість управляти двигуном однією рукою, не відволікаючись на перемикання передач перемикачем, як правило у інших виробників, встановленим на корпусі мотора.
Двигун для човна Honda BF 2.3 DH обладнаний примусовим повітряним охолодженням силової частини. Таке технічне рішення дуже спрощує конструкцію мотора - виключено водяну помпу, яка потребує періодичної ревізії та регламентної заміни, відсутня термостат та система каналів охолодження, які також вимагають обслуговування та уваги. Відсутні можливі проблеми із засміченням водозабірних каналів, що дозволяє без проблем пересуватися сильно зарослими водоймами без ризику перегріти двигун.
Особливості:
- Ручка керування газом та перемикання передач розташовані на одній рукоятці, що дозволяє здійснювати керування однією рукою.
- Можливість повороту двигуна на 360 ° для забезпечення високої маневровості.
- Мала глибина занурення.
- Дизайн ручки керування газом гарантує точність керування.
- Легкий та компактний. Легкість транспортування.
- Автоматична муфта зчеплення для плавного прискорення.
- Повітряне охолодження: мала вага та простота обслуговування.
- Вбудований паливний бак місткістю 1 л.
- Глушник на впуску забезпечує низький рівень шуму.
- Велика ергономічна ручка для транспортування.
- Система екстреного аварійного вимкнення.
Honda BF 6 AH SHU (з генератором) - одноциліндровий чотиритактний двигун з рідинним охолодженням та ручним запуском. Має всі традиційні переваги чотиритактних моторів: система мастила (немає необхідності додавати масло в бензин), чистіший вихлоп, низькі шум і вібрація, високі надійність, економічність і ресурс. Ця модель двигуна має генератор струму потужністю 6А.
Чотирьохтактний двигун Honda BF6AH SHU виготовлений із застосуванням усіх сучасних технологій та сміливих інженерних рішень. Тихий, надійний та готовий до веселощів. Все, що ви хочете у переносному підвісному моторі. Легкий старт. Паливо економічне. Низький рівень вібрації. Хонда все подумала. Від зручних ручок для перенесення до вимикача в один дотик до найдовшого у своєму класі часу роботи – це мотор, який перевизначає, яким має бути портативний мотор.
Honda BF6 має одноциліндровий двигун об'ємом 127 см3 зі спеціальною системою попередження про низький рівень масла, автоматично знижує кількість обертів до 2300 об/хв.
Ця модель оснащена 1.5-літровим внутрішнім паливним баком, що забезпечує понад 40 хвилин безперервної роботи. За необхідності здійснення тривалих поїздок без дозаправки є можливість підключення зовнішнього паливного бака.
Honda BF 6 AH SHU поставляється із встановленим генератором змінного струму та зарядної системи для живлення споживачів в електронних пристроях на борту потужністю 6 А при 12 вольтах.
HONDA BF6 – портативний чотиритактний двигун для човна.
Старт човнового двигуна - тільки ручний, але процес дуже легкий, "Легкий старт" завдяки технології "Automatic Decompression". При переведенні перемикача в положення Start автоматично виставляються вищі початкові обороти, а також відкривається випускний клапан, щоб зняти опір запуску. На практиці це дійсно працює, великої різниці між запуском холодного та гарячого двигуна не вдалося помітити процес відбувається без зауважень. Модель оснащена 1,5-літровим вбудованим баком, цей запас палива забезпечить роботу двигуна до 50 - 60 хвилин.
Новий двигун Honda BF6 легко запускати, легко зупиняти та переносити. Новий чотиритактний двигун Honda BF 6 AH є одним із найкращих у своєму класі. Він має компактний розмір, легко переносити та транспортувати.
Новий механізм полегшення запуску допомагає легко заводити двигун Honda BF-6, незалежно від температури двигуна і не докладаючи для цього особливих труднощів. Механізм декомпресії не дозволяє повністю закрити випускний клапан під час запуску, що полегшує легкий пуск двигуна.
Нова кнопка зупинки з чекою безпеки дозволяє швидко та зручно зупиняти двигун без можливості повторного запуску двигуна. Тепер це робиться одним дотиком і не потрібно утримувати кнопку до повної зупинки двигуна.
У моторному човні Honda BF6 використовуються нові удосконалені гумові опори двигуна, які зменшують вібрацію та шум двигуна у всіх діапазонах обертів.
Honda BF 10 DK2 SHU – чотиритактний підвісний човновий мотор. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищення допустимих оборотів, падіння тиску олії. У стандартній комплектації оснащений генератором.
Найлегший і найшвидший! У світі немає жодного 10-сильного чотиритактного двигуна, який міг би наблизитися до моделі BF10 за потужністю та продуктивністю. Він дає сильне прискорення на будь-яких оборотах і мінімально можливу швидкість холостого ходу, коли ви ловите блешню. Обидва мотори забезпечують оптимальне згоряння палива завдяки вологозахищеній електронній системі запалювання.
Особливості:
- Велика та ергономічна рукоятка для транспортування
- Мала глибина занурення
- Легке управління газом та рулення
- Індикатор тиску олії
- Сигналізація перегріву / перевищення допустимих оборотів / падіння тиску олії
- Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
- Пуск однією рукою
- Рукоятка для транспортування
- Електронне запалювання забезпечує оптимальну потужність
- Як опція доступний більш продуктивний гвинт
- Ручний або електричний стартер з автоматичною повітряною заслінкою та індукційною котушкою
- Система "коливаючийся маятник" для усунення вібрацій
Honda BF 15SHU - це підвісний човновий двигун, який є інноваційною розробкою відомого японського виробника. Дана модель має середню потужність і відмінно підійде для переважної більшості човнів, а також вітрильників з алюмінієвим або надувним корпусом.
Модель Honda BF 15 SHU забезпечена підсилювачем нахилу двигуна, який є ідеальним інструментом для підйому двигуна, і також приносить відчутну користь при русі по мілководді.
Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива Honda застосовує свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути обладнані деякими передовими пристроями, такими як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер та автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу та продуктивнішим гвинтом. Більше того, Honda BF15 – це найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі!
Переваги човнового двигуна Honda BF 15:
-Спеціальний важіль для перемикання передач розташовується спереду двигуна, що значно полегшує маневрування.
-Особлива конструкція регуляторів дроселя та кермового керування, яка не потребує застосування додаткових інструментів.
-Індикатор поточного тиску олії.
-Вбудовані системи звукового попередження про перегрівання двигуна або перевищення граничного числа обертів.
-Сучасна цифрова система запалювання, що забезпечує оптимальну потужність двигуна.
-Підтримка фірмової технології Power Thrust.
-Повна відповідність усім вимогам стандартів CARB 2008 та ЕРА 2006.
-Монтажна система «Маятникове рух», яка практично виключає ймовірність появи вібрації під час роботи човнового двигуна.
-Наявність модифікації з румпельним керуванням.
Особливості човнового двигуна Honda BF 15:
-Значно покращений ККД. Маючи більш м'яке прискорення та оптимальні показники витрати паливної суміші човновий двигун Honda BF 15 SHU використовує давно випробувану технологію цифрового запалювання. Управління запалюванням здійснює мікропроцесор, завдяки чому синхронізація запалення залишається незмінно точною навіть на найвищих швидкостях. А фірмова електронна система безпеки зробить вашу водну подорож максимально комфортною та безпечною.
-Могутнє посилення. Залишаючись найлегшим у своєму класі, човновий мотор Honda BF 15 SHU має дійсно потужне посилення, яке дозволяє використовувати момент, що крутить, максимально ефективно навіть на низьких оборотах.
-Оптимальна акселерація. Поява цього човнового двигуна принесло із собою не лише чергове розширення модельного ряду відомого японського виробника, а й суттєве оновлення всього ринку сучасних двигунів човнів середньої потужності. Саме човновий мотор Honda BF 15 SHU тепер прийнято вважати ідеальним варіантом для більшості малих прогулянкових суден, вітрильних шлюпок, алюмінієвих катерів і компактних надувних човнів.
-Легкість управління. Honda BF 15 SHU – це єдиний у своєму класі човновий двигун, який спочатку комплектується пристроєм повної та часткової гідравлічної відкидки. Саме ця функціональна особливість робить цю модель ідеальним пристроєм для легкого відхилення та руху по дрібній воді. Мало хто знає, що на малих оборотах двигуна цю функцію можна використовувати як триметр для підвищення плавності ходу вашого судна на високих швидкостях.
Honda BF15DK2 SHSU – 15-сильний чотиритактний підвісний човновий мотор з електричною системою старту. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищення допустимих оборотів, падіння тиску олії. Як опція можливе оснащення електричною системою підйому дейдвуду.
Мотор як опцію електричного нахил двигуна – ідеальний пристрій для підйому двигуна, а також для пересування по мілководдю. Аж до середніх обертів ви можете використовувати цю функцію для регулювання руху судна на вищих швидкостях.
Для забезпечення плавного прискорення й підвищення ефективності використання палива Honda застосовує свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалювання з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалювання на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю над тиском мастила, температурою системи охолодження й обертами двигуна.
Крім маятникової системи, яка забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути обладнані деякими передовими пристроями, такими як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер і автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу, і продуктивнішим гвинтом. Ба більше, Honda BF15 – це найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі!
Галузь застосування:
- Honda BF15 призначена для більшості човнів, вітрильних шлюпок, алюмінієвих катерів та надувних суден.
Особливості:
- Індикатор тиску оливи
- Сигналізація перегріву / перевищення припустимих обертів / падіння тиску оливи
- Версії з дистанційним керуванням або румпелем
- Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
- Цифрове запалювання забезпечує максимальну потужність
- Як опція доступний продуктивніший гвинт
- Ручний або електронний стартер з автоматичною повітряною заслінкою й індукційною котушкою
- Важіль перемикання передач розташований на передній стороні кожуха, що забезпечує легкість керування
- Система "хиткий маятник" для усунення вібрацій
- Легке керування газом і кермування
Модель BF20 SHSU ідеально підходить для більшості човнів, вітрильників, суден з алюмінієвим корпусом і надувних човнів. Влаштуйте чудовий відпочинок для всієї родини! Honda BF 20 DK2 SHSU – 20-сильний чотиритактний підвісний мотор для човна з електричною системою старту. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищенням допустимих оборотів, падінням тиску олії. Як опція можливе оснащення електричною системою підйому дейдвуду.
Багатофункціональність
Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути оснащені рядом передових пристроїв, таких як довжина румпель або система дистанційного керування, електричний стартер і автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу, і більш продуктивним гвинтом. Більш того, BF20 є найлегшим переносним чотиритактним двигуном у своєму класі.
Покращена динаміка
Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива Honda застосовує у моделі BF20 свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
Особливості:
- Легке управління газом та рулення
- Індикатор тиску олії
- Сигналізація перегріву / перевищення допустимих оборотів / падіння тиску олії
- Управління румпелем
- Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
- Цифрове запалювання забезпечує максимальну потужність
- Як опція доступна більш продуктивний гвинт
- Ручний або електронний стартер з автоматичною повітряною заслінкою та індукційною котушкою
- Важіль перемикання передач розташований на передній стороні кожуха, що забезпечує легкість керування
- Система "коливающийся маятник" для усунення вібрацій
Honda BF 20 DK2 SHU - самий популярний підвісний мотор у сегменті 20 л.с.! Ідеально підходить для більшості прогулянкових човнів, вітрильників, катамаранів, кораблів з алюмінієвим корпусом та надувних човнів. Honda BF 20 DK2 SHU – 20-сильний чотиритактний підвісний човновий двигун з електричною системою старту. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищенням допустимих оборотів, падінням тиску олії. Як опція можливе оснащення електричною системою підйому дейдвуду.
Мотор як опція електричного нахилу двигуна - ідеальний пристрій для підйому двигуна, а також для пересування по мілководді. Аж до середніх оборотів можна використовувати цю функцію регулювання руху судна більш високих швидкостях.
Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива Honda застосовує свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути обладнані деякими передовими пристроями, такими як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер та автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу та продуктивнішим гвинтом. Більше того, Honda BF20 – це найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі.
Особливості:
- Зусилля у правильному напрямку. Будучи найлегшими у своєму класі, всі човнові мотори випускаються у версії Power Thrust ("Могутнє зусилля") - версії, яка підтримує момент, що крутить, при низьких обертах за допомогою спеціально сконструйованих лопатей гвинта і високого ККД коробки передач.
- Багатофункціональність. Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути оснащені рядом передових пристроїв, таких як подовжений румпель, електричний стартер та автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу більш продуктивним гвинтом. Більш того, човновий мотор Honda BF20 SHU є найпотужнішим переносним чотиритактним двигуном у своєму класі.
- Найкраща акселерація. Досконала новий човновий мотор привносять істотну новизну в сімейство човнових моторів середньої потужності. Човновий мотор Honda BF20 є ідеальними для більшості човнів, вітрильних шлюпок, алюмінієвих катерів і надувних суден невеликих розмірів. Забирайте сім'ю та летіть із бризками!
- Легке та гнучке управління. Підвісний човновий двигун Хонда BF-20 SHU є єдиним двигуном у своєму класі, оснащений електричним нахилом двигуна як опцією - ідеальним пристосуванням для підйому двигуна, а також для руху по мілководді. Аж до середніх оборотів Ви можете використовувати цю функцію для регулювання руху судна на високих швидкостях. Підвищений ККД. Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива компанія Хонда застосовує у моделі човнового мотора Honda BF20 свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
Honda BF150 – найкращий розгін, найкраща керованість, низька витрата палива. У його конструкції використані запатентовані та перевірені нововведення Honda, а саме системи BLAST та ECO-mo. Система BLAST забезпечує миттєве збільшення потужності та крутного моменту. ЕБК (електронний блок управління) збільшує момент обертання шляхом оптимізації кількості палива та інтервалів запалення при різкому прискоренні. Це унікальна технологія Honda, що істотно покращує ходові властивості човна під час розгону.
Ексклюзивні технології Honda забезпечують максимальну продуктивність на будь-якому режимі обертів двигуна. Розроблені компанією Honda системи VTEC і Variable Air Intake регулюють момент і висоту підйому клапанів та довжину впускного колектора і дозволяють Вам користуватися немов би двома двигунами. На низьких оборотах - це тяговитий двигун з високим моментом, що крутить, що забезпечує впевнений розгін. Зі середніх і до досягнення максимальних оборотів - це гоночний двигун з приголомшливим рівнем потужності і при цьому дуже економічний. Вам сподобається рівна робота цього двигуна на будь-яких оборотах!
Вбудований в двигун BF150 сенсор якості суміші (LAF) точно вимірює співвідношення повітря/паливо і забезпечує максимальну ефективність кожної краплі палива. В результаті забезпечується витрата палива на 15% нижче, ніж у 2-тактних моторів з безпосереднім упорскуванням палива, і на 45% нижче, ніж у звичайних 2-тактних моторів.
Мотори не змусять Вас вибирати між максимальною потужністю та комфортом. Дуже плавне та точне перемикання передач забезпечує відмінну маневреність. Подвійні балансирні вали знижують шум і вібрації двигуна і дозволяють Вам комфортно насолоджуватися Вашою водною подорожжю.
Особливості:
- Отвір у кожусі для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє захистити двигун від корозії
- Генератор на 40 А забезпечує всі потреби в електроенергії на борту
- Вбудований відокремлювач води від палива
- Електронні датчики контролю рівня масла/перегріву/перевищення оборотів та ін.
- Система змінних фаз газорозподілу VTEC для динамічного розгону
- Система багатоточкового послідовного електронного упорскування палива (PGM-FI)
- Система контролю якості суміші дозволяє досягти найбільшої потужності та заощадити до 20% палива
- Система зміни довжини впускного колектора дозволяє отримати більший момент, що крутить, на малих оборотах.
- Триконтурна система охолодження двигуна забезпечує максимальне співвідношення потужність/робочий об'єм двигуна
- Система подвійних балансирних валів забезпечує мінімальні вібрації
Honda BF250 – найкращий розгін, найкраща керованість, низька витрата палива. З унікальною синергією технологій автомобільних та морських двигунів, BF250 є втіленням пристрасті Honda до інженерної та технічної досконалості, що робить його по-справжньому гідним флагманського статусу. Виразний дизайн корпусу, включаючи унікальну систему впуску повітря, новий силовий агрегат BF250 готовий забезпечити максимальне задоволення від спілкування з морською стихією.
Підвісним двигуном Honda BF250 встановлені нові стандарти категорії 250 к.с. з найкращими в класі продуктивністю та паливною економічністю. Цей 24-клапанний, V-подібний, 6-циліндровий двигун об'ємом 3,6 л обладнаний системою зміни фаз газорозподілу VTEC™. У його конструкції використані запатентовані та перевірені нововведення Honda, а саме системи BLAST та ECO-mo. Система BLAST забезпечує миттєве збільшення потужності та крутного моменту. ЕБК (електронний блок управління) збільшує момент обертання шляхом оптимізації кількості палива та інтервалів запалення при різкому прискоренні. Це унікальна технологія Honda, що істотно покращує ходові властивості човна під час розгону.
Двигун BF250 оснащений повністю новим редуктором, дизайн якого забезпечує підвищену гідродинамічну ефективність під водою. Нове передавальне число редуктора (2:1) та широкий спектр гвинтів (4 лопасті, до 16 дюймів у діаметрі) забезпечує високий рівень продуктивності у поєднанні з різними типами суден.
Найкращий у класі генератор та система заряджання акумулятора дозволяє BF250 справлятися зі збільшеними потребами клієнтів у бортовій електроніці. Нова регульована система заряджання на холостому ходу (Adjustable Idle Charge System) автоматично регулює частоту обертання двигуна за допомогою ECU для підвищення швидкості заряджання, коли виявляє збільшене електричне навантаження. Якщо на холостих оборотах датчик споживання струму визначає нестачу потужності генератора, частота обертання коленвала підвищується приблизно на 100 оборотів, що дозволяє віддати навантаження додатково 9 ампер.
У двигуні BF250 вперше в промисловості використана двоконтурна система охолодження. Перший контур з переднім парканом використовується для циркуляції повітря навколо критичних компонентів силового блоку, включаючи реле-регулятор. Другий контур з бічними забірниками містить систему попереднього осушення та спрямовує потік у повітряний дифузор паливної системи. Дане рішення без додаткових нагнітачів і проміжних охолоджувачів збільшує щільність повітря, що відводиться в паливну систему, що позитивно впливає на якість наповнення камер згоряння. Для зниження нагрівання картера вихлопний колектор огинає масляний піддон.
Особливості:
- Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива
- Інтерфейсний роз'єм для під'єднання до підвісного двигуна різних приладів зчитування даних, сумісних з NMEA2000
- Програмований інжектор палива PGM-FI
- VTEC – система зміни фаз газорозподілу з електронним керуванням
- Система BLAST значно покращує ходові властивості човна під час розгону