Усі товари
Кермовий комплект для малопотужних мотрів до 40 к.с. корпус редуктора пластик.
Виробник - Корея.
Адаптер є кульовим шарнірним з'єднанням для троса рульового управління.
Адаптер є шарнірним з'єднанням для троса кермового керування.
У деяких випадках застосовується для підключення кермового троса замість кермової тяги
370617 Опора рульового троса (низька) для стаціонарних двигунів (Pretech)
Опора кермового троса для стаціонарних двигунів 370616-1
без додаткового кріплення
Опора кермового троса для стаціонарних двигунів 370616
370613 Опора (кінцева) регульована для кермового троса (Pretech)
Материал — нержавеющая сталь
направляющая троса — алюминий
370470 Комплект настановний 20° для рейкового рульового редуктора (Pretech)
Кінцева опора застосовується для кріплення кермового троса до транцю човна.
Кронштейн кріплення одного троса Д/В.
Габарити - 44х25х38 мм
Перехідник для троса дистанційного керування.
Діаметр різьблення - 4.5 мм
Діаметр отвору - 6/7.5 мм
Габарити - 33х16х9 мм
331804 Блок кріплення троса Д/У, нержавіюча сталь (Pretech)
Габарити - 38х13х13 мм
31799 Перехідник тросу Д/В з шарнірним роз'ємним з'єднанням, різьблення 4мм, нержавіюча сталь (Pretech)
Перехідник тросу з шарнірним роз'ємним з'єднанням.
Матеріал - нержавіюча сталь
Діаметр різьблення - 4 мм
370613-1 Опора (кінцева) регульована для рульового троса (Pretech) без кріплення
MA 772-2 OS Стійка для сидіння FIXED SEAT 410mm (18”)
Гумова прокладка C26510 для опори C11096 Тайвань
Майданчик для акумуляторів з ременем (великий) 13″ x 7″ C11499-S
Характеристики:
- Тип виробу: подовжувач для одинарного підключення до панелі керування
- Довжина (м): 4
Характеристики:
- Тип виробу: подовжувач для підключення двох трансд'юсерів до однієї панелі керування
- Довжина (м): 4
Характеристики:
- Тип виробу: Додатковий тумблер керування з дротом для гідравлічних підйомників (трим, ліфт)
- ON-OFF-ON
- Довжина кабелю (м): 3
Електрогідравлічний вертикальний витяг «ліфт» для човнових моторів призначений для точного налаштування заглиблення гвинта підвісного човнового мотора. За допомогою даного пристрою можна найповніше розкрити потенційні можливості мотора та досягти максимальної швидкості та економії палива при використанні оптимального гвинта.
Принцип роботи ліфта наступний: при русі човна по воді ви маєте можливість шляхом регулювання висоти підйому човнового мотора досягти найбільш раціонального заглиблення його гвинта внаслідок чого поліпшуються швидкісні характеристики човна, також істотна економія палива. При використанні панелі керування ви зможете більш точно ступінчасто відрегулювати заглиблення мотора, а потім після відбудови зберегти перевагу в енергонезалежну пам'ять і тим самим надалі шляхом натискання всього на одну кнопку перейти до вже відбудованого раніше похідного режиму.
Встановлення пристрою
У виробі є всі стандартні монтажні отвори, які підходять для кріплення більшості човнових моторів від 50 кінських сил з тримом на борту. Якщо отвори кріплення вашого мотора, або вже просвердлені отвори на човні не збігаються з тими, що вже є на ліфті, вам може знадобитися самостійне свердління додаткових монтажних отворів. Нижче наведено малюнок з відстанями між основними монтажними отворами. Перед встановленням ліфта на човен переконайтеся, що ваші отвори на моторі збігаються з тими, що вже є на ліфті, або просвердлите нові.
Розміри пристрою
Сторона до транцю човна
Сторона до двигуна
Зверніться до посібника зі встановлення вашого підвісного мотора, щоб просвердлити монтажні отвори належного розміру та в потрібному місці. У комплекті з виробом поставляються елементи кріплення для кріплення гідравлічного ліфта до транцю човна. Переконайтеся, що у вас є окремо кріплення для подальшого кріплення двигуна до ліфта. Ці елементи кріплення в комплекті з пристроєм не поставляються. Далі вам потрібно закріпити ліфт до транцю човна. Для цього вам необхідно від'єднати від транця ваш човновий мотор, якщо він уже був встановлений. Потім на вже просвердлені отвори кріплення двигуна встановити за допомогою кріпильних елементів ліфт і щільно зафіксувати. Зверніть увагу на малюнок нижче, на те, яким чином повинні бути встановлені ізолюючі елементи та подібні шайби, які поставляються в комплекті з ліфтом.
Якщо ви робите первинну установку, то в цьому випадку вам бажано звернутися до фахівців та довірити установки пристрою їм. Далі ви приступаєте до підключення гідравлічної станції, заміни заглушок на штуцери на циліндрі та з'єднання станції з циліндром між собою гідравлічними шлангами. З цим процесом ви зможете ознайомитись в інструкції до триму.
Підключення пристрою до акумуляторної батареї
Для того, щоб зробити комутацію електричної частини гідравлічного ліфта, будь ласка, скористайтесь схемою підключення, представленою на малюнку нижче.
Експлуатація
Для здійснення швидкого старту з води та виходу човна на глісер вам необхідно опустити ліфт з мотором у найнижче положення. Потім після того, як ваш човен вийшов на глісер ви, проводите подальше регулювання висоти заглиблення гвинта шляхом підняття мотора вгору. Для знаходження його оптимального заглиблення необхідно, щоб човен йшов по воді в глісуючому режимі з фіксованим положенням командира. Далі ви змінюєте висоту двигуна і спостерігаючи за швидкістю човна на будь-якому приладі вимірювання швидкості. Ви побачите в якому саме положенні ваш човен почав рухатися швидше. Це і буде найоптимальнішим становищем для подальшого швидкісного та економічного режиму руху. Управління ліфтом здійснюється за допомогою трипозиційного тумблера, що не фіксується, або панелі управління. Управління тумблером дозволяє підняти та опустити ліфт у крайні положення, а також проводити ручне підстроювання короткочасними натисканнями вгору або вниз. Даний варіант є базовим, і підстроювання положення двигуна щоразу відбуватиметься заново. Якщо ви хочете більш точного керування з можливістю запам'ятовування улюбленого положення, у цьому випадку вам потрібно додатково придбати панель і блок керування ліфтом. За допомогою панелі управління ви матимете можливість підняття та опускання ліфта у крайні верхнє та нижні положення. У вас з'явиться можливість точного покрокового регулювання шляхом короткочасного натискання клавіш вгору або вниз з кроком руху ліфта 2 см в обидві сторони. Також ви матимете можливість запам'ятовування, улюбленого положення при якому ваш човен буде мати найвищі показники ККД. Для цього вам потрібно буде натиснути клавішу М на панелі керування пристроєм занести дані в енергонезалежну пам'ять. І надалі після виходу човна на глісер вам достатньо лише натиснути на одну клавішу М і ліфт сам стане в заздалегідь визначене вами положення.
Роульс нержавійка 155 мм
HF10-001S
- Тип виробу: шезлонг складаний
- Матеріал дуг каркасу: сталь.
- Форма дуг каркасу: овал
- Діаметр труби каркасу (мм): 19-38
- Максимальне навантаження (кг): 130
- Розміри (мм): 910х690х1130
- Вага (кг): 11
- Колір: Zero Gravity
Характеристики:
- Тип виробу: шезлонг складаний, тканинний
- Матеріал дуг каркасу: сталь.
- Діаметр труби каркасу (мм): 25
- Максимальне навантаження (кг): 100
- Матеріал шезлонгу: текстиль
- Розміри (мм): 920х620х980
- Вага (кг): 9,5
- Колір жовтий
Характеристики:
- Тип виробу: шезлонг складаний, тканинний
- Матеріал дуг каркасу: сталь.
- Діаметр труби каркасу (мм): 25
- Максимальне навантаження (кг): 100
- Матеріал шезлонгу: текстиль
- Розміри (мм): 920х620х980
- Вага (кг): 9,5
- Колір: бордовий
Комплект для установки дистанційного керування на Yamaha/Parsun 2т 30 к.с. 689-48501-21-4D
Гідравлічна система Seafirst до 150 л. Корея
- Редуктор №18, на 5,6 обороту від крайньої точки до крайньої
- Гіроциліндр переднього кріплення
- 2 літри трансмісійної олії
- 2 шланги по 7 метрів
- Набір кріплення для редуктора
Кут кріплення релінгу дві труби 7/8″ 3462162
Кут кріплення релінгу 7/8″ 3462122
Транцевая ступенька с лестницей 2 поручня 450х350 мм HF01-187S
Транцева сходинка зі сходами 1 поручень 450х350мм HF01-183S
Склянка деталь для тенту 22мм
03463822
Склянка деталь для тенту 19мм
03463830
Зливний штуцер 3/4 з нержавіючим ковпачком, зігнутий, діаметр 3/4
03472820
Зливний штуцер 5/8 з нержавіючим ковпачком, діаметр 5/8
03472416
Зливний штуцер нержавіюча сталь 3/8″ 3472110
Зливний штуцер кокпіту 57мм 3480125
Скоба 03010710
10х80х20 нержавейка
Складной якорь тип А гальванизирован., 4kg 1110004
Роульс 250мм HF10-155SA
Решетка вентиляционная 230ммX115мм HF13-009S
Гумовий амортизатор швартувальний 260мм 7900260
Фал лижний 07868801 5/16″ X 75′ 25м
Качка полегшена 8″ (200мм)
нерж. 03450008
нержавіюча сталь
Характеристики:
- Качка рівна 5″
- Висота (мм): 20
- Довжина (мм): 125
- Ширина (мм): 16
- Товщина (мм): 7
- Тип установки: накладна (болти в потай)
- Матеріал: нержавіюча сталь
Утка Humpbacked
на болтах, 6 дюймов, 150 мм 03452206
Качка рівна 6″ (150мм)
нерж. 03450206
нержавіюча сталь
Уключина весла гальванізована 14 X 57MM 1111423
Швартувальна пружина оцинковка 6.5х320мм код 01112204
Швартувальна пружина оцинковка 5.5х270 мм код 01112202
Швартовочный пружина нерж 5х265мм 03119906
нержавейка
Швартувальна мотузка з гумовим амортизатором 12х3, 5мм 7561235
Тримач вудки A0011
алюміній
товщина 46мм
довжина 25см
Пружина утримання люка, 14.5X260MM 3492913
Причальний кнехт 245мм (оцинкований)
01111610
Напівклюз нержавіюча сталь 5″ (125мм) 03451005
нержавіюча сталь
Складаний з'єднувач труб тенту 1 дюйм 25мм 3466622
Ручка-кільце 56х66мм (2-3/16″)
Пластина з вушком 6мм 3300416
Петля з потайкою 67х36х16мм HF05-016
Петля з потайкою 66х36х12,7мм HF05-012
Петля нержавійка 76х40
880007
Петля HF05-242 40x97мм
нержавіюча сталь
Петля 76х40 мм 880003
Петля 74х74мм 3496091
Петля 67 x 48мм 3492231
Петля 51 X 35мм 3492230



