Вибране
Каталог товарів
Вибране

Honda

Результатов на странице:
Сортувати по:
Фільтр
0 грн
55 020 грн
Артикул: EU 10 IT
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Инверторный генератор Honda EU 10 IT1 GW1 предоставляет стабильную электроэнергию для работы разнообразных электрических устройств и приборов на длительный период времени при отключении основного источника питания или аварийной ситуации. Идеально подходит для домашнего использования как самостоятельный источник энергии в условиях отдыха на природе или как запасной источник при краткосрочных сбоях в электросети. Незаменим для любителей активного отдыха, рыбалки и охоты.

Благодаря надежной системе легкого запуска одним нажатием от Хонда, EU 10 IT1 GW1 включается быстро и без проблем. Этот агрегат является продуктом нового поколения источников электропитания, обладая преимуществами в экономичности, легкости, надежности и "умности" по сравнению с большинством конкурентов.

Оснащенный оригинальным четырехтактным двигателем Honda GHX50 с воздушным охлаждением, максимальная мощность этой модели составляет 1 кВт при 1500 оборотах в минуту.

С низким уровнем шума – 52 дБ(А)/58 дБ(А) при стабильной и непрерывной подаче электроэнергии, он обеспечивает комфортное использование.

Способный выдавать 8 А/12 В постоянного тока и максимальные мощности 1000 Вт/240 В переменного тока, EU10i может одновременно обслуживать электроприборы и заряжать аккумуляторы.

Аппарат автоматически адаптируется к необходимой нагрузке и генерирует оптимальное количество энергии для подключенных устройств. В результате, двигатель способен работать без дозаправки до 3,5 часов.

С простым в использовании дизайном, устройство не потребует специальных знаний для работы с ним, а его компактные размеры позволяют легко разместить его в багажнике любого автомобиля.  EU 10 заметно компактнее стандартных бензиновых генераторов аналогичной мощности - на 1,5-2 раза меньше.

Элементарная и легко осваиваемая контрольная панель оборудована зажигающей системой, ручным запуском, экраном с данными о токе и напряжении, уровне горючего и переключателем для энергосберегающего режима. На панели имеется одна розетка переменного тока 220В, 16А, оснащенная индивидуальными предохранителями, а также выход постоянного тока 12В.

Все компоненты генератора EU 10 IT1 являются оригинальными, собранными на производственных мощностях Хонда с соблюдением строгих стандартов качества изготовителя. Высокое качество сборки и соответствие международным нормам подтверждено сертификатом качества.

0 грн
61 500 грн
Артикул: T35 AE2 ALUM
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Базуючись на багатому досвіді в галузі новітніх технологій, Honda пропонує вам широку гаму сучасних, надійних та легко транспортованих надувних човнів. Ви ловите рибу, пірнаєте з аквалангом або просто насолоджуєтеся водною гладдю, з човнами Honda ви завжди впевнені в собі! Призначені для любителів морських прогулянок, які серйозно належать до відпочинку. Надувні човни з алюмінієвими днищами ідеальні для відпочинку на воді за будь-якої погоди. Наддовгі балони забезпечують м'яке плавання. Човни міцні, надійні та готові до пригод! Завдяки простоті транспортування та складання ви можете брати їх із собою куди завгодно!

Гумові човни з алюмінієвим дном Honwave ідеально підходять для любителів водних прогулянок. Міцний і завжди готовий до експлуатації човен оснащений великими понтонами, які забезпечують плавність ходу. Для полегшення складання човна панелі днища позначені номерами. Найменші моделі у складеному вигляді можуть легко поміститися у звичайний мішок. Беріть свій човен із собою, куди б ви не прямували!

Honda HonWave T35 AE2 ALUM - човен з алюмінієвим днищем, легкий і швидкий, з чудовими робочими характеристиками. Ідеальна для відпочинку на воді за будь-якої погоди. Наддовгі балони забезпечують м'яке плавання. Човен дуже міцний, надійний і готовий до пригод! Завдяки простоті транспортування та складання Ви можете брати їх із собою куди завгодно!

Човен оснащений унікальною конструкцією транца, що забезпечує швидку легку спрямовуючу здатність і точне балансування румпеля.


Додаткове обладнання та аксесуари до човна:

  • Знімні весла
  • Датчик тиску повітря
  • Ножний насос
  • Ремонтний комплект
  • Транспортувальна сумка 2 шт.


Основні переваги Honda HonWave T 35 AE2 ALUM:

  • Надувне V-подібне днище - надійне, просте в обслуговуванні та набагато легше за дерево.
  • Двошаровий матеріал ПВХ із надміцною внутрішньою частиною (D-Tex 1100g/m2)
  • Клапан з подвійним замком для швидкого накачування та спуску повітря з балонів
  • Балони, склеєні вручну, для забезпечення максимальної міцності та надійності
  • Діафрагма для регулювання тиску повітря в камерах
0 грн
42 900 грн
Артикул: BF 2.3 DH SCHU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Honda BF 2.3 DH SCHU - дуже легкий чотиритактний підвісний мотор з оригінальним дизайном. Управління газом та перемикання передач знаходиться на одній рукоятці, що дає можливість управляти човном однією рукою. Навіть такий малорозмірний двигун оснащений нейтральною передачею, що дозволяє зупиняти човен не глушачи двигун. Задній хід забезпечується розворотом двигуна на 360°.

Якщо Ви шукаєте компактний двигун для невеликого надувного човна, або човна з алюмінію, і в першу чергу вас цікавлять такі якості ПЛМ (підвісного човнового мотора) як: економічність, максимально низький рівень шуму, мінімальна вібрація, великий експлуатаційний ресурс, то ми рекомендуємо звернути Вашу увагу на єдиний чотиритактний двигун, що серійно випускається у світі, потужністю 2.3 кінські сили, з об'ємом 57 кубічних сантиметрів, у якого є можливістю перемикання передач і управління заслінкою двигуна, безпосередньо на румпелі мотора. Це дає можливість управляти двигуном однією рукою, не відволікаючись на перемикання передач перемикачем, як правило у інших виробників, встановленим на корпусі мотора.

Двигун для човна Honda BF 2.3 DH обладнаний примусовим повітряним охолодженням силової частини. Таке технічне рішення дуже спрощує конструкцію мотора - виключено водяну помпу, яка потребує періодичної ревізії та регламентної заміни, відсутня термостат та система каналів охолодження, які також вимагають обслуговування та уваги. Відсутні можливі проблеми із засміченням водозабірних каналів, що дозволяє без проблем пересуватися сильно зарослими водоймами без ризику перегріти двигун.

Особливості:

  • Ручка керування газом та перемикання передач розташовані на одній рукоятці, що дозволяє здійснювати керування однією рукою.
  • Можливість повороту двигуна на 360 ° для забезпечення високої маневровості.
  • Мала глибина занурення.
  • Дизайн ручки керування газом гарантує точність керування.
  • Легкий та компактний. Легкість транспортування.
  • Автоматична муфта зчеплення для плавного прискорення.
  • Повітряне охолодження: мала вага та простота обслуговування.
  • Вбудований паливний бак місткістю 1 л.
  • Глушник на впуску забезпечує низький рівень шуму.
  • Велика ергономічна ручка для транспортування.
  • Система екстреного аварійного вимкнення.
0 грн
74 500 грн
Артикул: BF6AH SHU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Honda BF 6 AH SHU (з генератором) - одноциліндровий чотиритактний двигун з рідинним охолодженням та ручним запуском. Має всі традиційні переваги чотиритактних моторів: система мастила (немає необхідності додавати масло в бензин), чистіший вихлоп, низькі шум і вібрація, високі надійність, економічність і ресурс. Ця модель двигуна має генератор струму потужністю 6А.

Чотирьохтактний двигун Honda BF6AH SHU виготовлений із застосуванням усіх сучасних технологій та сміливих інженерних рішень. Тихий, надійний та готовий до веселощів. Все, що ви хочете у переносному підвісному моторі. Легкий старт. Паливо економічне. Низький рівень вібрації. Хонда все подумала. Від зручних ручок для перенесення до вимикача в один дотик до найдовшого у своєму класі часу роботи – це мотор, який перевизначає, яким має бути портативний мотор.

Honda BF6 має одноциліндровий двигун об'ємом 127 см3 зі спеціальною системою попередження про низький рівень масла, автоматично знижує кількість обертів до 2300 об/хв.
Ця модель оснащена 1.5-літровим внутрішнім паливним баком, що забезпечує понад 40 хвилин безперервної роботи. За необхідності здійснення тривалих поїздок без дозаправки є можливість підключення зовнішнього паливного бака.

Honda BF 6 AH SHU поставляється із встановленим генератором змінного струму та зарядної системи для живлення споживачів в електронних пристроях на борту потужністю 6 А при 12 вольтах.
HONDA BF6 – портативний чотиритактний двигун для човна.

Старт човнового двигуна - тільки ручний, але процес дуже легкий, "Легкий старт" завдяки технології "Automatic Decompression". При переведенні перемикача в положення Start автоматично виставляються вищі початкові обороти, а також відкривається випускний клапан, щоб зняти опір запуску. На практиці це дійсно працює, великої різниці між запуском холодного та гарячого двигуна не вдалося помітити процес відбувається без зауважень. Модель оснащена 1,5-літровим вбудованим баком, цей запас палива забезпечить роботу двигуна до 50 - 60 хвилин.

Новий двигун Honda BF6 легко запускати, легко зупиняти та переносити. Новий чотиритактний двигун Honda BF 6 AH є одним із найкращих у своєму класі. Він має компактний розмір, легко переносити та транспортувати.

Новий механізм полегшення запуску допомагає легко заводити двигун Honda BF-6, незалежно від температури двигуна і не докладаючи для цього особливих труднощів. Механізм декомпресії не дозволяє повністю закрити випускний клапан під час запуску, що полегшує легкий пуск двигуна.
Нова кнопка зупинки з чекою безпеки дозволяє швидко та зручно зупиняти двигун без можливості повторного запуску двигуна. Тепер це робиться одним дотиком і не потрібно утримувати кнопку до повної зупинки двигуна.
У моторному човні Honda BF6 використовуються нові удосконалені гумові опори двигуна, які зменшують вібрацію та шум двигуна у всіх діапазонах обертів.

0 грн
124 900 грн
Артикул: BF 10 DK2 SHU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Honda BF 10 DK2 SHU – чотиритактний підвісний човновий мотор. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищення допустимих оборотів, падіння тиску олії. У стандартній комплектації оснащений генератором.

Найлегший і найшвидший! У світі немає жодного 10-сильного чотиритактного двигуна, який міг би наблизитися до моделі BF10 за потужністю та продуктивністю. Він дає сильне прискорення на будь-яких оборотах і мінімально можливу швидкість холостого ходу, коли ви ловите блешню. Обидва мотори забезпечують оптимальне згоряння палива завдяки вологозахищеній електронній системі запалювання.


Особливості:

  • Велика та ергономічна рукоятка для транспортування
  • Мала глибина занурення
  • Легке управління газом та рулення
  • Індикатор тиску олії
  • Сигналізація перегріву / перевищення допустимих оборотів / падіння тиску олії
  • Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
  • Пуск однією рукою
  • Рукоятка для транспортування
  • Електронне запалювання забезпечує оптимальну потужність
  • Як опція доступний більш продуктивний гвинт
  • Ручний або електричний стартер з автоматичною повітряною заслінкою та індукційною котушкою
  • Система "коливаючийся маятник" для усунення вібрацій
0 грн
132 000 грн
Артикул: BF 15 DK2 SHU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Honda BF 15SHU - це підвісний човновий двигун, який є інноваційною розробкою відомого японського виробника. Дана модель має середню потужність і відмінно підійде для переважної більшості човнів, а також вітрильників з алюмінієвим або надувним корпусом.
Модель Honda BF 15 SHU забезпечена підсилювачем нахилу двигуна, який є ідеальним інструментом для підйому двигуна, і також приносить відчутну користь при русі по мілководді.
 
Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива Honda застосовує свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути обладнані деякими передовими пристроями, такими як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер та автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу та продуктивнішим гвинтом. Більше того, Honda BF15 – це найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі!


Переваги човнового двигуна Honda BF 15:

-Спеціальний важіль для перемикання передач розташовується спереду двигуна, що значно полегшує маневрування.
-Особлива конструкція регуляторів дроселя та кермового керування, яка не потребує застосування додаткових інструментів.
-Індикатор поточного тиску олії.
-Вбудовані системи звукового попередження про перегрівання двигуна або перевищення граничного числа обертів.
-Сучасна цифрова система запалювання, що забезпечує оптимальну потужність двигуна.
-Підтримка фірмової технології Power Thrust.
-Повна відповідність усім вимогам стандартів CARB 2008 та ЕРА 2006.
-Монтажна система «Маятникове рух», яка практично виключає ймовірність появи вібрації під час роботи човнового двигуна.
-Наявність модифікації з румпельним керуванням.


Особливості човнового двигуна Honda BF 15:

-Значно покращений ККД. Маючи більш м'яке прискорення та оптимальні показники витрати паливної суміші човновий двигун Honda BF 15 SHU використовує давно випробувану технологію цифрового запалювання. Управління запалюванням здійснює мікропроцесор, завдяки чому синхронізація запалення залишається незмінно точною навіть на найвищих швидкостях. А фірмова електронна система безпеки зробить вашу водну подорож максимально комфортною та безпечною.
-Могутнє посилення. Залишаючись найлегшим у своєму класі, човновий мотор Honda BF 15 SHU має дійсно потужне посилення, яке дозволяє використовувати момент, що крутить, максимально ефективно навіть на низьких оборотах.
-Оптимальна акселерація. Поява цього човнового двигуна принесло із собою не лише чергове розширення модельного ряду відомого японського виробника, а й суттєве оновлення всього ринку сучасних двигунів човнів середньої потужності. Саме човновий мотор Honda BF 15 SHU тепер прийнято вважати ідеальним варіантом для більшості малих прогулянкових суден, вітрильних шлюпок, алюмінієвих катерів і компактних надувних човнів.
-Легкість управління. Honda BF 15 SHU – це єдиний у своєму класі човновий двигун, який спочатку комплектується пристроєм повної та часткової гідравлічної відкидки. Саме ця функціональна особливість робить цю модель ідеальним пристроєм для легкого відхилення та руху по дрібній воді. Мало хто знає, що на малих оборотах двигуна цю функцію можна використовувати як триметр для підвищення плавності ходу вашого судна на високих швидкостях.

0 грн
139 000 грн
Артикул: BF 15 DK2 SHSU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Honda BF15DK2 SHSU – 15-сильний чотиритактний підвісний човновий мотор з електричною системою старту. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищення допустимих оборотів, падіння тиску олії. Як опція можливе оснащення електричною системою підйому дейдвуду.

Мотор як опцію електричного нахил двигуна – ідеальний пристрій для підйому двигуна, а також для пересування по мілководдю. Аж до середніх обертів ви можете використовувати цю функцію для регулювання руху судна на вищих швидкостях.

Для забезпечення плавного прискорення й підвищення ефективності використання палива Honda застосовує свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалювання з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалювання на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю над тиском мастила, температурою системи охолодження й обертами двигуна.
Крім маятникової системи, яка забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути обладнані деякими передовими пристроями, такими як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер і автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу, і продуктивнішим гвинтом. Ба більше, Honda BF15 – це найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі!


Галузь застосування:

  • Honda BF15 призначена для більшості човнів, вітрильних шлюпок, алюмінієвих катерів та надувних суден.


Особливості:

  • Індикатор тиску оливи
  • Сигналізація перегріву / перевищення припустимих обертів / падіння тиску оливи
  • Версії з дистанційним керуванням або румпелем
  • Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
  • Цифрове запалювання забезпечує максимальну потужність
  • Як опція доступний продуктивніший гвинт
  • Ручний або електронний стартер з автоматичною повітряною заслінкою й індукційною котушкою
  • Важіль перемикання передач розташований на передній стороні кожуха, що забезпечує легкість керування
  • Система "хиткий маятник" для усунення вібрацій
  • Легке керування газом і кермування
0 грн
149 500 грн
Артикул: BF 20 DK2 SHSU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Модель BF20 SHSU ідеально підходить для більшості човнів, вітрильників, суден з алюмінієвим корпусом і надувних човнів. Влаштуйте чудовий відпочинок для всієї родини! Honda BF 20 DK2 SHSU – 20-сильний чотиритактний підвісний мотор для човна з електричною системою старту. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищенням допустимих оборотів, падінням тиску олії. Як опція можливе оснащення електричною системою підйому дейдвуду.

Багатофункціональність
Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути оснащені рядом передових пристроїв, таких як довжина румпель або система дистанційного керування, електричний стартер і автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу, і більш продуктивним гвинтом. Більш того, BF20 є найлегшим переносним чотиритактним двигуном у своєму класі.

Покращена динаміка
Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива Honda застосовує у моделі BF20 свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.


Особливості:
- Легке управління газом та рулення
- Індикатор тиску олії
- Сигналізація перегріву / перевищення допустимих оборотів / падіння тиску олії
- Управління румпелем
- Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
- Цифрове запалювання забезпечує максимальну потужність
- Як опція доступна більш продуктивний гвинт
- Ручний або електронний стартер з автоматичною повітряною заслінкою та індукційною котушкою
- Важіль перемикання передач розташований на передній стороні кожуха, що забезпечує легкість керування
- Система "коливающийся маятник" для усунення вібрацій

0 грн
144 000 грн
Артикул: BF 20 DK2 SHU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Honda BF 20 DK2 SHU - самий популярний підвісний мотор у сегменті 20 л.с.! Ідеально підходить для більшості прогулянкових човнів, вітрильників, катамаранів, кораблів з алюмінієвим корпусом та надувних човнів. Honda BF 20 DK2 SHU – 20-сильний чотиритактний підвісний човновий двигун з електричною системою старту. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищенням допустимих оборотів, падінням тиску олії. Як опція можливе оснащення електричною системою підйому дейдвуду.

Мотор як опція електричного нахилу двигуна - ідеальний пристрій для підйому двигуна, а також для пересування по мілководді. Аж до середніх оборотів можна використовувати цю функцію регулювання руху судна більш високих швидкостях.

Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива Honda застосовує свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути обладнані деякими передовими пристроями, такими як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер та автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу та продуктивнішим гвинтом. Більше того, Honda BF20 – це найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі.


Особливості:

  • Зусилля у правильному напрямку. Будучи найлегшими у своєму класі, всі човнові мотори випускаються у версії Power Thrust ("Могутнє зусилля") - версії, яка підтримує момент, що крутить, при низьких обертах за допомогою спеціально сконструйованих лопатей гвинта і високого ККД коробки передач.
  • Багатофункціональність. Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути оснащені рядом передових пристроїв, таких як подовжений румпель, електричний стартер та автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу більш продуктивним гвинтом. Більш того, човновий мотор Honda BF20 SHU є найпотужнішим переносним чотиритактним двигуном у своєму класі.
  • Найкраща акселерація. Досконала новий човновий мотор привносять істотну новизну в сімейство човнових моторів середньої потужності. Човновий мотор Honda BF20 є ідеальними для більшості човнів, вітрильних шлюпок, алюмінієвих катерів і надувних суден невеликих розмірів. Забирайте сім'ю та летіть із бризками!
  • Легке та гнучке управління. Підвісний човновий двигун Хонда BF-20 SHU є єдиним двигуном у своєму класі, оснащений електричним нахилом двигуна як опцією - ідеальним пристосуванням для підйому двигуна, а також для руху по мілководді. Аж до середніх оборотів Ви можете використовувати цю функцію для регулювання руху судна на високих швидкостях. Підвищений ККД. Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива компанія Хонда застосовує у моделі човнового мотора Honda BF20 свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
0 грн
235 000 грн
Артикул: BF 30 DK2 SRTU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Човновий двигун Honda BF 30 DK2 SRTU - 4-тактний шестиклапанний двигун з електричним стартом і дистанційним керуванням. Мотор Honda BF30 SRTU розроблений із застосуванням найсучасніших та передових технологій. Встановивши на свій човен цей мотор, ви зможете сміливо вирушати в найдовшу подорож. Управління двигуном не складно, і це завдяки подовженому румпелю. Під час руху навіть на найменшому ходу ви не почуєте запаху та диму від згорілого палива. Мотор повністю відповідає всім екологічним нормам та практично не забруднює навколишнє середовище. Крім цього під час своєї роботи двигун не створює небагато шуму, а вся вібрація, що виникає, повністю погашається. Саме тому цей мотор найкраще підходить для проведення романтичних прогулянок водою. Мотор оснащений тримом із пневмоциліндром, сучасною електронною системою запалювання PGM IG (Electronic Ignition Timing Control), індикаторами перегріву та тиску масла, обмежувачем оборотів та аварійним вимикачем, генератором на 10А. Паливну суміш готує три вдосконалені карбюратори з системою Auto Start Enrichment, що зробило реакцію на зміну обертів, запуск і прогрів двигуна легким і швидким. Екологічність двигунів HONDA відповідає всім світовим стандартам. Висока кваліфікація конструкторів та інженерів HONDA забезпечило збільшення експлуатаційного ресурсу човновим моторам у 5 разів, що у свою чергу додало впевненості та безпечного безаварійного плавання на моторних суднах.

Система електронного запалення PGM-IG оптимізує кут випередження запалення будь-яких оборотах. Електрична система пуску гарантує швидкий та легкий запуск у будь-яких умовах. Двигун обладнаний високоміцною рамою та гасниками коливань. Подовжений румпель підвищує легкість керування. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищення допустимих оборотів, падіння тиску олії.

BF30 розроблено з використанням новітніх технологій. Об'єм двигуна збільшений на 10%, що дає більше потужності і дозволяє досягти високого моменту, що крутить, на всіх оборотах. Система електронного запалення PGM-IG оптимізує кут випередження запалення на будь-яких обертах, що підвищує загальні характеристики двигуна. Автоматична система пуску регулює співвідношення повітря/паливо, гарантуючи швидкий та легкий запуск у будь-яких умовах.

Цей двигун оснащений високоміцною рамою та гасниками коливань із подвійною щільністю. Подовжений румпель гарантує легкість керування. Система посилення нахилу двигуна дозволить вам отримати від вашого човна все, на що він здатний.

Особливості:

  • Найлегший двигун у своєму класі (BF30)
  • Система дистанційного керування та подовжений румпель забезпечують високу комфортність користування
  • Система автоматичного пуску без необхідності керування заслінкою
  • Індикатор тиску олії
  • Індикатор перегріву/перевищення допустимих оборотів
  • Проста система регулювання клапанів без використання регулювальних шайб, що гарантує низьку вартість технічного обслуговування
  • Збільшений об'єм двигуна забезпечує високу потужність і крутний момент
  • Трициліндрова конфігурація забезпечує малу вагу та плавний хід
  • Програмоване електронне запалення забезпечує точність управління та високу економічність
  • Версія з газовим підсилювачем нахилу двигуна або підйомом та нахилом з електричним приводом
  • Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна

Комплектація двигуна (командер, прилад трим., прилад тахометр, проводка підключення, бак 25 л, шланг-груша з конекторами, набір кріплення мотора, гвинт, рульова тяга)

0 грн
325 000 грн
Артикул: BF 50 DK4 LRTU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Новий човновий мотор Honda BF 50 DK4 LRTU зберіг безпрецедентно легку вагу, компактну конструкцію та придбали вдосконалену систему паливного упорскування (PGM-FI), оригінальну технологію контролю повітряно-паливної суміші та часу її займання BLAST, а також контроль витрати палива - для оптимізації. підвищення економічності. Система BLAST, поряд з новою конструкцією картера коробки передач та іншими покращеннями, покликана оптимізувати прискорення та сприяти досягненню найбільшої швидкості, у той час як наявність контролю витрат палива призвело до покращення економічності на 22% порівняно з моделями попереднього покоління. Зарядна ємність акумуляторної батареї підвищена до 17А – більш ніж у 1.7 рази вища, ніж у попередника.

Двигун BF50 вдосконалений за допомогою технології програмованого запалювання Honda PGM-IG, що оптимізує кут випередження запалювання й забезпечує більшу швидкість, комфорт й екологічність.

BF50 - компактний, але потужний. Програмована система запалювання PGM-IG дозволяє двигуну долати високі навантаження: забезпечує більшу потужність і відсутність детонації. Хоч який човен ви використовували б – алюмінієвий, склопластиковий чи надувний, одержите максимальну потужність, варто тільки додати газу!


Особливості:

  • Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива
  • Інтерфейсний роз'єм для приєднання до підвісного мотора різноманітних приладів зчитування даних, сумісних з NMEA2000
  • Програмований інжектор палива PGM-FI забезпечує миттєве збільшення потужності і крутного моменту
  • Система BLAST істотно поліпшує ходові властивості човна під час розгону
0 грн
379 000 грн
Артикул: BF 60 AK1 LRTU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Підвісний двигун Хонда BF 60 AK1 LRTU - максимальне втілення технологій Honda. Дана модель відрізняється високою економічністю та потужністю. Крім цього, двигун під час роботи практично не видає шуму. Значну зручність та комфорт під час водних прогулянок ви зможете отримати саме з цим двигуном. Тому якщо вам необхідний двигун на човен, то цей варіант саме те, що вам необхідно. Ця модель двигуна має невелику вагу, завдяки чому його можна без особливих зусиль переносити і транспортувати до місця установки на човен. І найголовніше це те, що саме до цього двигуна можна приєднати необмежену кількість додаткового обладнання такого як ехолот, плоттер та інше.

BF60 - двигун Honda, сумісний зі стандартом NMEA2000. Це дозволяє підключати до двигуна необмежену кількість морських електронних приладів, таких як плотери, ехолоти та інше навігаційне обладнання. Крім цього, BF60 має надзвичайну маневреність (найменший у класі радіус повороту), а так само можливістю змінювати оберти на малому ходу з кроком 50 об/хв., що безсумнівно припаде до душі завзятим рибалкам. Цей двигун підходить для невеликих RIB-ів, може встановлюватися як на рибальські, так і на човни. У його конструкції використані запатентовані та перевірені нововведення Honda, а саме системи BLAST та ECO-mo. Система BLAST забезпечує миттєве збільшення потужності та крутного моменту. ЕБК (електронний блок управління) збільшує момент обертання шляхом оптимізації кількості палива та інтервалів запалення при різкому прискоренні. Це унікальна технологія Honda, що істотно покращує ходові властивості човна під час розгону.

Програмований інжектор палива PGM-FI забезпечує ретельне управління процесами згоряння з боку ЕБК (електронного блоку управління), забезпечує виняткову економію палива та полегшує запуск двигуна.

Профіль корпусу редуктора розрахований на мінімальний гідродинамічний опір.

Особливості:

  • Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива
  • Інтерфейсний роз'єм для під'єднання до підвісного двигуна різних приладів зчитування даних, сумісних з NMEA2000
  • TROLLING CONTROL – система регулювання швидкості двигуна на низьких оборотах (режим тралювання)
  • Програмований інжектор палива PGM-FI
  • Система BLAST значно покращує ходові властивості човна під час розгону
0 грн
679 000 грн
Артикул: BF 150 AK2 XU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Honda BF150 – найкращий розгін, найкраща керованість, низька витрата палива. У його конструкції використані запатентовані та перевірені нововведення Honda, а саме системи BLAST та ECO-mo. Система BLAST забезпечує миттєве збільшення потужності та крутного моменту. ЕБК (електронний блок управління) збільшує момент обертання шляхом оптимізації кількості палива та інтервалів запалення при різкому прискоренні. Це унікальна технологія Honda, що істотно покращує ходові властивості човна під час розгону.

Ексклюзивні технології Honda забезпечують максимальну продуктивність на будь-якому режимі обертів двигуна. Розроблені компанією Honda системи VTEC і Variable Air Intake регулюють момент і висоту підйому клапанів та довжину впускного колектора і дозволяють Вам користуватися немов би двома двигунами. На низьких оборотах - це тяговитий двигун з високим моментом, що крутить, що забезпечує впевнений розгін. Зі середніх і до досягнення максимальних оборотів - це гоночний двигун з приголомшливим рівнем потужності і при цьому дуже економічний. Вам сподобається рівна робота цього двигуна на будь-яких оборотах!

Вбудований в двигун BF150 сенсор якості суміші (LAF) точно вимірює співвідношення повітря/паливо і забезпечує максимальну ефективність кожної краплі палива. В результаті забезпечується витрата палива на 15% нижче, ніж у 2-тактних моторів з безпосереднім упорскуванням палива, і на 45% нижче, ніж у звичайних 2-тактних моторів.

Мотори не змусять Вас вибирати між максимальною потужністю та комфортом. Дуже плавне та точне перемикання передач забезпечує відмінну маневреність. Подвійні балансирні вали знижують шум і вібрації двигуна і дозволяють Вам комфортно насолоджуватися Вашою водною подорожжю.

Особливості:

  • Отвір у кожусі для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє захистити двигун від корозії
  • Генератор на 40 А забезпечує всі потреби в електроенергії на борту
  • Вбудований відокремлювач води від палива
  • Електронні датчики контролю рівня масла/перегріву/перевищення оборотів та ін.
  • Система змінних фаз газорозподілу VTEC для динамічного розгону
  • Система багатоточкового послідовного електронного упорскування палива (PGM-FI)
  • Система контролю якості суміші дозволяє досягти найбільшої потужності та заощадити до 20% палива
  • Система зміни довжини впускного колектора дозволяє отримати більший момент, що крутить, на малих оборотах.
  • Триконтурна система охолодження двигуна забезпечує максимальне співвідношення потужність/робочий об'єм двигуна
  • Система подвійних балансирних валів забезпечує мінімальні вібрації
0 грн
76 810 грн
Артикул: BF 6 AH SHNU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Чотирьохтактний двигун Honda BF 6 AH SHNU виготовлений із застосуванням усіх сучасних технологій та сміливих інженерних рішень. Тихий, надійний і готовий до веселощів. Все, що ви хочете в переносному підвісному моторі. Легкий старт. Паливо економічне. Тихий низький рівень вібрації. Хонда подумала про все. Від зручних ручок для перенесення до вимикача в один дотик до найдовшого у своєму класі часу роботи - це мотор, який перевизначає, яким має бути портативний мотор.

Honda BF6 має одноциліндровий двигун об'ємом 127 см3 зі спеціальною системою попередження про низький рівень масла, яка автоматично знижує кількість обертів до 2300 об/хв.
Ця модель оснащена 1.5-літровим внутрішнім паливним баком, який забезпечує понад 40 хвилин безперервної роботи. За необхідності здійснення тривалих поїздок без дозаправки є можливість підключення зовнішнього паливного бака.

Honda BF6 поставляється із встановленим генератором змінного струму та можливістю опціональної установки зарядної системи для живлення споживачів в електронних пристроях на борту потужністю 6 А при 12 вольтах.
HONDA BF6 – портативний чотиритактний двигун для човна.

Старт човнового двигуна - тільки ручний, але сам процес дуже легкий, "Легкий старт" завдяки технології "Automatic Decompression". При переведенні перемикача в положення Start автоматично виставляються вищі початкові обороти, а також відкривається випускний клапан, щоб зняти опір запуску. На практиці це дійсно працює, великої різниці між запуском холодного та гарячого двигуна помітити не вдалося – процес відбувається без зауважень. Модель оснащена 1,5-літровим вбудованим паливним баком, цей запас пального забезпечить роботу двигуна до 50 – 60 хвилин. 

Новий двигун Honda BF6 легко запускати, легко зупиняти та легко переносити. Новий чотиритактний двигун Honda BF 6 AH є одним із найкращих у своєму класі. Він має компактний розмір, його легко переносити та транспортувати.

Новий механізм полегшення запуску допомагає легко заводити двигун Honda BF-6, незалежно від температури двигуна і не докладаючи для цього особливих зусиль. Механізм декомпресії не дає повністю закрити випускний клапан під час запуску, що полегшує легкий пуск двигуна.
Нова кнопка зупинки з чекою безпеки дозволяє швидко і зручно зупиняти двигун без можливості повторного запуску двигуна. Тепер це робиться одним дотиком і не потрібно утримувати кнопку до повної зупинки двигуна.
У човновому моторі Honda BF6 використовуються нові удосконалені гумові опори двигуна, які зменшують вібрацію та шум двигуна у всіх діапазонах обертів.

0 грн
899 000 грн
Артикул: BF 250 D XRU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Honda BF250 – найкращий розгін, найкраща керованість, низька витрата палива. З унікальною синергією технологій автомобільних та морських двигунів, BF250 є втіленням пристрасті Honda до інженерної та технічної досконалості, що робить його по-справжньому гідним флагманського статусу. Виразний дизайн корпусу, включаючи унікальну систему впуску повітря, новий силовий агрегат BF250 готовий забезпечити максимальне задоволення від спілкування з морською стихією.

Підвісним двигуном Honda BF250 встановлені нові стандарти категорії 250 к.с. з найкращими в класі продуктивністю та паливною економічністю. Цей 24-клапанний, V-подібний, 6-циліндровий двигун об'ємом 3,6 л обладнаний системою зміни фаз газорозподілу VTEC™. У його конструкції використані запатентовані та перевірені нововведення Honda, а саме системи BLAST та ECO-mo. Система BLAST забезпечує миттєве збільшення потужності та крутного моменту. ЕБК (електронний блок управління) збільшує момент обертання шляхом оптимізації кількості палива та інтервалів запалення при різкому прискоренні. Це унікальна технологія Honda, що істотно покращує ходові властивості човна під час розгону.

Двигун BF250 оснащений повністю новим редуктором, дизайн якого забезпечує підвищену гідродинамічну ефективність під водою. Нове передавальне число редуктора (2:1) та широкий спектр гвинтів (4 лопасті, до 16 дюймів у діаметрі) забезпечує високий рівень продуктивності у поєднанні з різними типами суден.
Найкращий у класі генератор та система заряджання акумулятора дозволяє BF250 справлятися зі збільшеними потребами клієнтів у бортовій електроніці. Нова регульована система заряджання на холостому ходу (Adjustable Idle Charge System) автоматично регулює частоту обертання двигуна за допомогою ECU для підвищення швидкості заряджання, коли виявляє збільшене електричне навантаження. Якщо на холостих оборотах датчик споживання струму визначає нестачу потужності генератора, частота обертання коленвала підвищується приблизно на 100 оборотів, що дозволяє віддати навантаження додатково 9 ампер.

У двигуні BF250 вперше в промисловості використана двоконтурна система охолодження. Перший контур з переднім парканом використовується для циркуляції повітря навколо критичних компонентів силового блоку, включаючи реле-регулятор. Другий контур з бічними забірниками містить систему попереднього осушення та спрямовує потік у повітряний дифузор паливної системи. Дане рішення без додаткових нагнітачів і проміжних охолоджувачів збільшує щільність повітря, що відводиться в паливну систему, що позитивно впливає на якість наповнення камер згоряння. Для зниження нагрівання картера вихлопний колектор огинає масляний піддон.


Особливості:

  • Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива
  • Інтерфейсний роз'єм для під'єднання до підвісного двигуна різних приладів зчитування даних, сумісних з NMEA2000
  • Програмований інжектор палива PGM-FI
  • VTEC – система зміни фаз газорозподілу з електронним керуванням
  • Система BLAST значно покращує ходові властивості човна під час розгону
Результатов на странице:

Акційні товари
52 500 грн
48 375 грн
Артикул: -
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

В 2016 году Suzuki представила новые модели моторов SUZUKI DF6A, DF5A
Популярные ранее моторы серии перевоплотились в легкие и компактные модели с превосходной маневренностью.
Главные принципы и цели при внесении изменений – «надежность», «маленький вес» и «простота в использовании».

Основные изменения в новых моделях:

- Дизайн двигателя существенно изменён, стало возможно хранить и перевозить мотор на любом боку, изменился так же фирменный цвет двигателя.
- Помимо обновленного внешнего вида новые моторы отличаются самым маленьким весом – 23,5 кг (модель со стандартным дейдвудом S). Благодаря маленькому весу мотор прост в использовании, его легко переносить.
- В системе смазки моторов добавлен еще один канал для смазки, идущий к верхнему и нижнему подшипнику коленчатого вала и шатуна.
- Надежность системы смазки повышает впервые использованный в данном классе моторов масляный фильтр.
- Увеличение эффективности работы мотора - коленчатый вал немного смещен по отношению от центра цилиндра.
- Новая система подъема двигателя в моторах позволяет зафиксировать рычаг режима езды на мелководье в нескольких положениях.
- Усовершенствованная ручка румпеля поглощает вибрацию (вибрация доставляет неудобства и утомляет при управлении мотором).
- Благодаря тому, что поддон имеет уступ и интегрированную ручку, мотор теперь удобно держать двумя руками.
- Для эффективной борьбы с коррозией используется покрытие с особой формулой, которое накладывается непосредственно на алюминиевый сплав, что обеспечивает максимальную связку металла и покрытия.
Современные лодочные двигатели Suzuki разрабатываются с учетом требований и пожеланий реальных пользователей. 4-х тактные лодочные моторы Suzuki созданы таким образом, чтобы максимально упростить их повседневное использование.

1 578 грн
0 грн
Артикул: 01299-6BU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Підводний ліхтар для кріплення на транець або в басейн ААА 01299-6BU

діаметр 94мм

18Вт LED білий

Підводне світло, SS Штампування
- Поверхневе кріплення
- Матеріал: SS316 штампування
- Тип LED: Світлодіод 6 x 3W LED
- Термін служби світлодіода: 50000hrs
- Колірна температура: 5500-6300K
- Розмір: 94 мм (діаметр),
2 Ефективний люмен: ШШ: 560LM; БЕ: 188LM
- Напруга: 10-30 В постійного струму
- Потужність: 14.2W
- з 1,5-міліметровими проводами
01299-6BU Blue
01299-6WHCool white

54 000 грн
50 625 грн
Артикул: DF6AS
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

DF 6 AS —  четырехтактный лодочный двигатель, отличающийся небольшим весом (23.5 кг), компактностью и высокой надежностью. Модель мощностью 6 л.с. представляет обновленную в 2016 году серию одноцилиндровых двигателей Suzuki. Разработанный с учетом инновационных технологических решений, лодочный мотор сочетает высокую экономичность и экологические характеристики с портативными габаритами, обладает самым объемным цилиндром в своем классе (138 куб.см), бесконтактной системой конденсаторного зажигания и автоматическим ограничителем оборотов. Предназначен для установки на маломерные суда с транцем S= 381 мм оснащен стационарно внутренним топливным баком на 1.5 л, конструкцией также предусмотрено подключение дополнительного бензобака.

Особенности DF 6 AS

  • Компактность и малый вес в сравнении с конкурентными моделями.
  • Интегрированный масляный фильтр не требует периодической замены и минимизирует риск поломки мотора из-за использования масла низкого качества.
  • Высокий крутящий момент на средних и низких оборотах обеспечивает быстрый выход судна на глиссирование.
  • Дополнительный амортизатор в стыке румпеля с мотором гасит распространение вибрации, делая судовождение максимально комфортным. Второй амортизатор установлен в месте крепления румпеля с поворотным механизмом.
  • В поддоне предусмотрены уступ и интегрированная ручка, что позволяет держать мотор двумя руками.
  • Металлические детали покрыты особым антикоррозийным покрытием, наносимым на алюминиевый сплав.
  • Благодаря смещению на 4 мм осевой линии коленвала и использованию новейших коромысел для впускного и выпускного клапана, двигатель производит значительно меньше шума, чем аналогичные модели.
  • Новейшая система подъема двигателя позволяет фиксировать в разных положениях дейдвуд, облегчая движение по мелководью.
  • DF 6 AS можно перевозить в любом положении, в том числе на заднем сидении автомобиля, не опасаясь протечки горюче-смазочных материалов.

DF 6 AS разработан с учетом требований современных судоводителей. Он максимально прост в управлении и сервисе, не требует специальных навыков при обслуживании, удобен в переноске и хранении.

56 063 грн
52 500 грн
Артикул: DF6AL
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

DF 6 AL — новый четырехтактный лодочный двигатель, отличающийся небольшим весом (26 кг), компактностью и высокой надежностью. Модель мощностью 6 л.с. представляет обновленную в 2016 году серию одноцилиндровых двигателей Suzuki. Разработанный с учетом инновационных технологических решений, лодочный мотор сочетает высокую экономичность и экологические характеристики с портативными габаритами, обладает самым объемным цилиндром в своем классе (138 куб.см), бесконтактной системой конденсаторного зажигания и автоматическим ограничителем оборотов. Предназначен для установки на маломерные суда с транцем  L = 508. DF 6 AL оснащен стационарно внутренним топливным баком на 1.5 л, конструкцией также предусмотрено подключение дополнительного бензобака.

Особенности DF 6 AL

  • Компактность и малый вес в сравнении с конкурентными моделями.

  • Интегрированный масляный фильтр не требует периодической замены и минимизирует риск поломки мотора из-за использования масла низкого качества.

  • Высокий крутящий момент на средних и низких оборотах обеспечивает быстрый выход судна на глиссирование.

  • Дополнительный амортизатор в стыке румпеля с мотором гасит распространение вибрации, делая судовождение максимально комфортным. Второй амортизатор установлен в месте крепления румпеля с поворотным механизмом.

  • В поддоне предусмотрены уступ и интегрированная ручка, что позволяет держать мотор двумя руками.

  • Металлические детали покрыты особым антикоррозийным покрытием, наносимым на алюминиевый сплав.

  • Благодаря смещению на 4 мм осевой линии коленвала и использованию новейших коромысел для впускного и выпускного клапана, двигатель производит значительно меньше шума, чем аналогичные модели.

  • Новейшая система подъема двигателя позволяет фиксировать в разных положениях дейдвуд, облегчая движение по мелководью.

DF 6 AL  разработан с учетом требований современных судоводителей. Он максимально прост в управлении и сервисе, не требует специальных навыков при обслуживании, удобен в переноске и хранении.

96 375 грн
87 563 грн
Артикул: -
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Новинка 2021 года на украинском рынке - Подвесной мотор Suzuki DF9.9AS - самый лёгкий среди аналогичных моделей других производителей и при этом один из самых динамичных. Suzuki DF9.9AS – это мотор с румпельным управлением и ручным стартером. Буква - "S" обозначает длину "ноги", указывающая на то, что мотор предназначен для установки на лодку с высотой транца 380 мм. Четырёхтактные двигатели уже давно славятся своей топливной экономичностью, и DF9.9 не исключение: расход топлива примерно на 40% ниже, чем у аналогичных по мощности двухтактных моделей. DF9.9 - прост, экономичен и удобен. Облегчённая конструкция и компактный дизайн позволяют без труда транспортировать мотор.

Особенности данной модели мотора

  • 4-тактный цикл работы (как у автомобилей). Моторы, работающие в 4 такта (4 хода поршня), имеют более сложный, чем в 2-тактных, выверенный многолетним использованием во всевозможных двигателях внутреннего сгорания механизм, который обеспечивает ровную работу мотора при разных оборотах: от холостых до максимальных; значительную (до 40% по сравнению с 2-тактными) экономию топлива; а также очень чистый выхлоп, соответствующий самым строгим международными экологическим требованиям.
  • Средняя мощность ― 9,9 л.с. (не требующая регистрации в ГИМС МЧС), разгонит лодку с 2-6 пассажирами и грузом.
  • Управление. Suzuki DF9.9AS - это мотор с румпельным управлением и ручным стартером.
  • Экономичность топлива. Четырёхтактные двигатели уже давно славятся своей топливной экономичностью, расход топлива примерно на 40% ниже, чем у аналогичных по мощности двухтактных моделей.
  • Облегчённая конструкция и компактный дизайн позволяют без труда транспортировать мотор.

Современные 4-х тактные лодочные моторы Suzuki созданы таким образом, чтобы максимально упростить их повседневное использование.

Не требуется регистрация в ГИМС .

Официальный дилер в Запорожье и Запорожской области
Официальный дилер в Запорожье и Запорожской области
100% гарантия качества
100% гарантия качества
Доставка по всей стране
Доставка по всей стране
Самовывоз из магазина
Самовывоз из магазина