Вибране
Каталог товарів
Вибране

4-х тактні 15 - 30 л.с.

Результатов на странице:
Сортувати по:
Фільтр
0 грн
217 623 грн
Артикул: MFS30C EPTS
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Човновий двигун Tohatsu MFS30C EPTS - це чотиритактні човнові двигуни, які добре зарекомендували себе в самих вимогливих користувачів. Крім високої надійності та низької ваги, ставших уже визитной карточкой двигателей Tohatsu, они выгодно отличаются от других современным дизайном и богатым стандартным оснащением. Двигатели отвечают самым строгим требованиям стандартов EPA 2006 и C.A.R.B.

Система электрического запуска лодочного мотора Tohatsu MFS30C EPTS делает пуск простым для любого пользователя. Дистанционное управление двигателем позволит Вам наслаждаться окружающей природой во время прогулки. Привод изменения подъема и наклона двигателя позволит двигаться по мелководью на малых оборотах. Данная модель мотора оборудована системой защиты от некорректных действий пользователя. Водопомпа сделана из нержавеющей стали, двигатель имеет встроенный термостат, который контролирует температуру и защищает двигатель от перегрева при работе на низких оборотах или при длительных нагрузках.

Для лучшей безопасности лодочный мотор Tohatsu MFS30C EPTS оборудован специальной системой защиты от неверных действий пользователя. Также этот лодочный мотор имеет встроенный термостат, который защищает мотор от перегрева, контролирует температуру двигателя.

Лодочный мотор Tohatsu MFS30C EPTS- один из самых мощных четырехтактных лодочных моторов компании Tohatsu. На сегодняшний день эти моторы считаются самими современными, с наилучшим техническим оснащением.

0 грн
124 356 грн
Артикул: MFS 20 ES
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Tohatsu MFS20 ES — 4-тактний інжекторний підвесний двигун з ручною системою старта та румпельним управлінням. Це потужний агрегат з двома циліндрами з об'ємом 333 куб. см, який здатний розвинути потужність 20 л.с. на гвинті. Його вага складає 43 кг, що дуже небагато для подвісного агрегата такої потужності.

Завдяки оптимальним характеристикам ви можете купити двигун Тохатсу на човен з твердим (металичним, пластиковим) або надувним корпусом з невеликим транцем 381 мм. Головне, щоб параметри човна дозволяли встановити на нього двигун з такою вагою та потужністю. Цей момент, як правило, вказується в характеристиках плавзасобу.

Зниження ваги Тохатсу при такій потужності дозволило досягти хороших ходових характеристик та полегшити його експлуатацію. Зокрема, він показуєт найкращу швидкість. Розгоняє судно з двома пасажирами до 40-45 км/ч та більше. Також його прості носити, транспортувати, встановлювати та знімати з транця.

Підвесний човновий двигун швидко та легко заводиться, дуже просто управляється, споживає мало палива. Працює з мінімальними вібраціями, відносно тихо, безперебійно та ровно на високих та низьких обертах. Відрізняється маневреністью, так як оснащений коробкою передач та зручною системою їх перемикання.

Підйом двигуна з води та переведення його в мелковідний режим за допомогою зміни кута нахилу дейдвуда здійснюється вручну. Робити це нескладно завдяки невеликій вазі.

Крім цього, слідує виділити такі особливості:

  • Човновий двигун оснащений багатофункціональним та зручним румпельним управлінням.
  • Завдяки збалансованому центру тяжкості нахиляти дейдвуд значно легше.
  • Удосконалений відділник води (сепаратор).
  • Електронний вприск палива.

 

 

0 грн
77 900 грн
Артикул: BF6AH SHU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Honda BF 6 AH SHU (з генератором) - одноциліндровий чотиритактний двигун з рідинним охолодженням та ручним запуском. Має всі традиційні переваги чотиритактних моторів: система мастила (немає необхідності додавати масло в бензин), чистіший вихлоп, низькі шум і вібрація, високі надійність, економічність і ресурс. Ця модель двигуна має генератор струму потужністю 6А.

Чотирьохтактний двигун Honda BF6AH SHU виготовлений із застосуванням усіх сучасних технологій та сміливих інженерних рішень. Тихий, надійний та готовий до веселощів. Все, що ви хочете у переносному підвісному моторі. Легкий старт. Паливо економічне. Низький рівень вібрації. Хонда все подумала. Від зручних ручок для перенесення до вимикача в один дотик до найдовшого у своєму класі часу роботи – це мотор, який перевизначає, яким має бути портативний мотор.

Honda BF6 має одноциліндровий двигун об'ємом 127 см3 зі спеціальною системою попередження про низький рівень масла, автоматично знижує кількість обертів до 2300 об/хв.
Ця модель оснащена 1.5-літровим внутрішнім паливним баком, що забезпечує понад 40 хвилин безперервної роботи. За необхідності здійснення тривалих поїздок без дозаправки є можливість підключення зовнішнього паливного бака.

Honda BF 6 AH SHU поставляється із встановленим генератором змінного струму та зарядної системи для живлення споживачів в електронних пристроях на борту потужністю 6 А при 12 вольтах.
HONDA BF6 – портативний чотиритактний двигун для човна.

Старт човнового двигуна - тільки ручний, але процес дуже легкий, "Легкий старт" завдяки технології "Automatic Decompression". При переведенні перемикача в положення Start автоматично виставляються вищі початкові обороти, а також відкривається випускний клапан, щоб зняти опір запуску. На практиці це дійсно працює, великої різниці між запуском холодного та гарячого двигуна не вдалося помітити процес відбувається без зауважень. Модель оснащена 1,5-літровим вбудованим баком, цей запас палива забезпечить роботу двигуна до 50 - 60 хвилин.

Новий двигун Honda BF6 легко запускати, легко зупиняти та переносити. Новий чотиритактний двигун Honda BF 6 AH є одним із найкращих у своєму класі. Він має компактний розмір, легко переносити та транспортувати.

Новий механізм полегшення запуску допомагає легко заводити двигун Honda BF-6, незалежно від температури двигуна і не докладаючи для цього особливих труднощів. Механізм декомпресії не дозволяє повністю закрити випускний клапан під час запуску, що полегшує легкий пуск двигуна.
Нова кнопка зупинки з чекою безпеки дозволяє швидко та зручно зупиняти двигун без можливості повторного запуску двигуна. Тепер це робиться одним дотиком і не потрібно утримувати кнопку до повної зупинки двигуна.
У моторному човні Honda BF6 використовуються нові удосконалені гумові опори двигуна, які зменшують вібрацію та шум двигуна у всіх діапазонах обертів.

0 грн
131 800 грн
Артикул: BF 15 DK2 SHU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Honda BF 15SHU - це підвісний човновий двигун, який є інноваційною розробкою відомого японського виробника. Дана модель має середню потужність і відмінно підійде для переважної більшості човнів, а також вітрильників з алюмінієвим або надувним корпусом.
Модель Honda BF 15 SHU забезпечена підсилювачем нахилу двигуна, який є ідеальним інструментом для підйому двигуна, і також приносить відчутну користь при русі по мілководді.
 
Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива Honda застосовує свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути обладнані деякими передовими пристроями, такими як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер та автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу та продуктивнішим гвинтом. Більше того, Honda BF15 – це найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі!


Переваги човнового двигуна Honda BF 15:

-Спеціальний важіль для перемикання передач розташовується спереду двигуна, що значно полегшує маневрування.
-Особлива конструкція регуляторів дроселя та кермового керування, яка не потребує застосування додаткових інструментів.
-Індикатор поточного тиску олії.
-Вбудовані системи звукового попередження про перегрівання двигуна або перевищення граничного числа обертів.
-Сучасна цифрова система запалювання, що забезпечує оптимальну потужність двигуна.
-Підтримка фірмової технології Power Thrust.
-Повна відповідність усім вимогам стандартів CARB 2008 та ЕРА 2006.
-Монтажна система «Маятникове рух», яка практично виключає ймовірність появи вібрації під час роботи човнового двигуна.
-Наявність модифікації з румпельним керуванням.


Особливості човнового двигуна Honda BF 15:

-Значно покращений ККД. Маючи більш м'яке прискорення та оптимальні показники витрати паливної суміші човновий двигун Honda BF 15 SHU використовує давно випробувану технологію цифрового запалювання. Управління запалюванням здійснює мікропроцесор, завдяки чому синхронізація запалення залишається незмінно точною навіть на найвищих швидкостях. А фірмова електронна система безпеки зробить вашу водну подорож максимально комфортною та безпечною.
-Могутнє посилення. Залишаючись найлегшим у своєму класі, човновий мотор Honda BF 15 SHU має дійсно потужне посилення, яке дозволяє використовувати момент, що крутить, максимально ефективно навіть на низьких оборотах.
-Оптимальна акселерація. Поява цього човнового двигуна принесло із собою не лише чергове розширення модельного ряду відомого японського виробника, а й суттєве оновлення всього ринку сучасних двигунів човнів середньої потужності. Саме човновий мотор Honda BF 15 SHU тепер прийнято вважати ідеальним варіантом для більшості малих прогулянкових суден, вітрильних шлюпок, алюмінієвих катерів і компактних надувних човнів.
-Легкість управління. Honda BF 15 SHU – це єдиний у своєму класі човновий двигун, який спочатку комплектується пристроєм повної та часткової гідравлічної відкидки. Саме ця функціональна особливість робить цю модель ідеальним пристроєм для легкого відхилення та руху по дрібній воді. Мало хто знає, що на малих оборотах двигуна цю функцію можна використовувати як триметр для підвищення плавності ходу вашого судна на високих швидкостях.

0 грн
137 700 грн
Артикул: BF 15 DK2 SHSU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Honda BF15DK2 SHSU – 15-сильний чотиритактний підвісний човновий мотор з електричною системою старту. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищення допустимих оборотів, падіння тиску олії. Як опція можливе оснащення електричною системою підйому дейдвуду.

Мотор як опцію електричного нахил двигуна – ідеальний пристрій для підйому двигуна, а також для пересування по мілководдю. Аж до середніх обертів ви можете використовувати цю функцію для регулювання руху судна на вищих швидкостях.

Для забезпечення плавного прискорення й підвищення ефективності використання палива Honda застосовує свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалювання з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалювання на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю над тиском мастила, температурою системи охолодження й обертами двигуна.
Крім маятникової системи, яка забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути обладнані деякими передовими пристроями, такими як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер і автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу, і продуктивнішим гвинтом. Ба більше, Honda BF15 – це найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі!


Галузь застосування:

  • Honda BF15 призначена для більшості човнів, вітрильних шлюпок, алюмінієвих катерів та надувних суден.


Особливості:

  • Індикатор тиску оливи
  • Сигналізація перегріву / перевищення припустимих обертів / падіння тиску оливи
  • Версії з дистанційним керуванням або румпелем
  • Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
  • Цифрове запалювання забезпечує максимальну потужність
  • Як опція доступний продуктивніший гвинт
  • Ручний або електронний стартер з автоматичною повітряною заслінкою й індукційною котушкою
  • Важіль перемикання передач розташований на передній стороні кожуха, що забезпечує легкість керування
  • Система "хиткий маятник" для усунення вібрацій
  • Легке керування газом і кермування
0 грн
155 800 грн
Артикул: BF 20 DK2 SHSU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Модель BF20 SHSU ідеально підходить для більшості човнів, вітрильників, суден з алюмінієвим корпусом і надувних човнів. Влаштуйте чудовий відпочинок для всієї родини! Honda BF 20 DK2 SHSU – 20-сильний чотиритактний підвісний мотор для човна з електричною системою старту. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищенням допустимих оборотів, падінням тиску олії. Як опція можливе оснащення електричною системою підйому дейдвуду.

Багатофункціональність
Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути оснащені рядом передових пристроїв, таких як довжина румпель або система дистанційного керування, електричний стартер і автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу, і більш продуктивним гвинтом. Більш того, BF20 є найлегшим переносним чотиритактним двигуном у своєму класі.

Покращена динаміка
Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива Honda застосовує у моделі BF20 свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.


Особливості:
- Легке управління газом та рулення
- Індикатор тиску олії
- Сигналізація перегріву / перевищення допустимих оборотів / падіння тиску олії
- Управління румпелем
- Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
- Цифрове запалювання забезпечує максимальну потужність
- Як опція доступна більш продуктивний гвинт
- Ручний або електронний стартер з автоматичною повітряною заслінкою та індукційною котушкою
- Важіль перемикання передач розташований на передній стороні кожуха, що забезпечує легкість керування
- Система "коливающийся маятник" для усунення вібрацій

0 грн
139 600 грн
Артикул: BF 20 DK2 SHU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Honda BF 20 DK2 SHU - самий популярний підвісний мотор у сегменті 20 л.с.! Ідеально підходить для більшості прогулянкових човнів, вітрильників, катамаранів, кораблів з алюмінієвим корпусом та надувних човнів. Honda BF 20 DK2 SHU – 20-сильний чотиритактний підвісний човновий двигун з електричною системою старту. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищенням допустимих оборотів, падінням тиску олії. Як опція можливе оснащення електричною системою підйому дейдвуду.

Мотор як опція електричного нахилу двигуна - ідеальний пристрій для підйому двигуна, а також для пересування по мілководді. Аж до середніх оборотів можна використовувати цю функцію регулювання руху судна більш високих швидкостях.

Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива Honda застосовує свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути обладнані деякими передовими пристроями, такими як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер та автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу та продуктивнішим гвинтом. Більше того, Honda BF20 – це найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі.


Особливості:

  • Зусилля у правильному напрямку. Будучи найлегшими у своєму класі, всі човнові мотори випускаються у версії Power Thrust ("Могутнє зусилля") - версії, яка підтримує момент, що крутить, при низьких обертах за допомогою спеціально сконструйованих лопатей гвинта і високого ККД коробки передач.
  • Багатофункціональність. Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути оснащені рядом передових пристроїв, таких як подовжений румпель, електричний стартер та автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу більш продуктивним гвинтом. Більш того, човновий мотор Honda BF20 SHU є найпотужнішим переносним чотиритактним двигуном у своєму класі.
  • Найкраща акселерація. Досконала новий човновий мотор привносять істотну новизну в сімейство човнових моторів середньої потужності. Човновий мотор Honda BF20 є ідеальними для більшості човнів, вітрильних шлюпок, алюмінієвих катерів і надувних суден невеликих розмірів. Забирайте сім'ю та летіть із бризками!
  • Легке та гнучке управління. Підвісний човновий двигун Хонда BF-20 SHU є єдиним двигуном у своєму класі, оснащений електричним нахилом двигуна як опцією - ідеальним пристосуванням для підйому двигуна, а також для руху по мілководді. Аж до середніх оборотів Ви можете використовувати цю функцію для регулювання руху судна на високих швидкостях. Підвищений ККД. Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива компанія Хонда застосовує у моделі човнового мотора Honda BF20 свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю за тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
0 грн
232 900 грн
Артикул: BF 30 DK2 SRTU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Човновий двигун Honda BF 30 DK2 SRTU - 4-тактний шестиклапанний двигун з електричним стартом і дистанційним керуванням. Мотор Honda BF30 SRTU розроблений із застосуванням найсучасніших та передових технологій. Встановивши на свій човен цей мотор, ви зможете сміливо вирушати в найдовшу подорож. Управління двигуном не складно, і це завдяки подовженому румпелю. Під час руху навіть на найменшому ходу ви не почуєте запаху та диму від згорілого палива. Мотор повністю відповідає всім екологічним нормам та практично не забруднює навколишнє середовище. Крім цього під час своєї роботи двигун не створює небагато шуму, а вся вібрація, що виникає, повністю погашається. Саме тому цей мотор найкраще підходить для проведення романтичних прогулянок водою. Мотор оснащений тримом із пневмоциліндром, сучасною електронною системою запалювання PGM IG (Electronic Ignition Timing Control), індикаторами перегріву та тиску масла, обмежувачем оборотів та аварійним вимикачем, генератором на 10А. Паливну суміш готує три вдосконалені карбюратори з системою Auto Start Enrichment, що зробило реакцію на зміну обертів, запуск і прогрів двигуна легким і швидким. Екологічність двигунів HONDA відповідає всім світовим стандартам. Висока кваліфікація конструкторів та інженерів HONDA забезпечило збільшення експлуатаційного ресурсу човновим моторам у 5 разів, що у свою чергу додало впевненості та безпечного безаварійного плавання на моторних суднах.

Система електронного запалення PGM-IG оптимізує кут випередження запалення будь-яких оборотах. Електрична система пуску гарантує швидкий та легкий запуск у будь-яких умовах. Двигун обладнаний високоміцною рамою та гасниками коливань. Подовжений румпель підвищує легкість керування. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищення допустимих оборотів, падіння тиску олії.

BF30 розроблено з використанням новітніх технологій. Об'єм двигуна збільшений на 10%, що дає більше потужності і дозволяє досягти високого моменту, що крутить, на всіх оборотах. Система електронного запалення PGM-IG оптимізує кут випередження запалення на будь-яких обертах, що підвищує загальні характеристики двигуна. Автоматична система пуску регулює співвідношення повітря/паливо, гарантуючи швидкий та легкий запуск у будь-яких умовах.

Цей двигун оснащений високоміцною рамою та гасниками коливань із подвійною щільністю. Подовжений румпель гарантує легкість керування. Система посилення нахилу двигуна дозволить вам отримати від вашого човна все, на що він здатний.

Особливості:

  • Найлегший двигун у своєму класі (BF30)
  • Система дистанційного керування та подовжений румпель забезпечують високу комфортність користування
  • Система автоматичного пуску без необхідності керування заслінкою
  • Індикатор тиску олії
  • Індикатор перегріву/перевищення допустимих оборотів
  • Проста система регулювання клапанів без використання регулювальних шайб, що гарантує низьку вартість технічного обслуговування
  • Збільшений об'єм двигуна забезпечує високу потужність і крутний момент
  • Трициліндрова конфігурація забезпечує малу вагу та плавний хід
  • Програмоване електронне запалення забезпечує точність управління та високу економічність
  • Версія з газовим підсилювачем нахилу двигуна або підйомом та нахилом з електричним приводом
  • Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна

Комплектація двигуна (командер, прилад трим., прилад тахометр, проводка підключення, бак 25 л, шланг-груша з конекторами, набір кріплення мотора, гвинт, рульова тяга)

0 грн
120 000 грн
Артикул: DF20AS
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Suzuki DF20AS - четырёхтактный двухцилиндровый инжекторный мотор мощностью 20 л.с. с румпельным управлением; двумя передачами: нейтраль-вперед-назад; цифровой системой зажигания (CDI); ручным переводом в мелководный режим; внешним бензобаком на 12 литров, рассчитанный на высоту транца S (381 мм)

Особенности данной модели мотора.

  • Инжекторный двигатель - в отличие от карбюраторного, в таком двигателе топливо впрыскивается в цилиндр инжектором, при этом частота и объём впрыскиваемого топлива контролируется электронным блоком и зависит от оборотов двигателя. В результате мотор легко заводитсянадёжно работает в любых условиях, на больших и на малых оборотах, чётко регулируется расход топлива.
  • 4-тактный цикл работы (как у автомобилей). Моторы, работающие в 4 такта (4 хода поршня), имеют более сложный, чем в 2-тактных, выверенный многолетним использованием во всевозможных двигателях внутреннего сгорания механизм, который обеспечивает ровную работу мотора при разных оборотах: от холостых до максимальных; значительную (до 40% по сравнению с 2-тактными) экономию топлива; а также очень чистый выхлоп, соответствующий самым строгим международными экологическим требованиям.
  • Предназначение.  Моторы Suzuki DF20 предназначены для использования на малых пластиковых и резиновых лодках, которые очень популярны среди рыбаков-любителей.
  • Экономичным расходом топлива. Система Lean Burn в моторах Suzuki способствует экономии топлива до 14% (данные замеров, проведённых в компании Suzuki).
  • Модификация подвесного мотора, для снижения вибрации от двигателя передаваемой на румпель и корпус лодки.
  • Улучшена конструкция амортизаторов и подвески.
0 грн
131 200 грн
Артикул: DF20AES
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Инжекторный подвесной лодочный бензиновый мотор Сузуки DF20 AES с электростартом. Электростартер позволяет запускать мотор с кнопки. Подходит для рыбалки, охоты и активного отдыха. Один из самых легких в своем классе. Двигатель идеален для троллинга, перемещения по воде.  Масса всего 48 кг.

В данном моторе используется многоточечный электронный впрыск топлива EFI совместно с системой обеднения топлива (Learn Burn Fuel Control System). Топливо поступает в каждый цилиндр с помощью своего инжектора. Наличие системы Lean Burn предполагает наличие датчика кислорода в выпускной системе. Опираясь на его показания, компьютерный блок снижает подачу топлива на инжекторы на низких и крейсерских оборотах. Множественные датчики (ограничитель оборотов, индикация уровня масла, предупреждение о перегреве двигателя) сообщают о важных циклах в моторе компьютерному модулю ECM, который делает точные регулировки для оптимальной работы/производительности двигателя. 

В Suzuki DF 20 AES, для облегчения обслуживания, есть система напоминания о замене масла и промывка пресной воды. Также возможно подключить ноутбук к мотору и компьютерный модуль сообщит о неисправности соответствующим кодом ошибки. Для работы электронного впрыска не требуется АКБ. В моторе Сузуки DF 20 AES облегчен запуск, благодаря системе декомпрессии. 

Двигатель Suzuki DF 20AES не нужно вытягивать подсос для прогрева, так как присутствует система Prim Start, которая позволяет запускать мотор даже в холодную погоду. Благодаря амортизаторам, уменьшена вибрация передаваемая с двигателя на румпель. Присутствует режим мелководья/дифферента, блокировка от случайного запуска. Рычаг переключения передач поставлен спереди, что делает еще более удобным управлением двигателя. Возможно подключить различные электрические приборы (в комплекте выпрямитель). 

Транспортируется двигатель горизонтально (на специальные подставки) или вертикально.

0 грн
142 800 грн
Артикул: DF20ARS
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Підвісний човновий мотор Suzuki DF 20 вперше бул представлений на Дюсельдорфській виставці 21 січня 2012 року. Инженеры компании Suzuki Marine создали абсолютно новый мотор, не имеющий аналогов на момент презентации. Впервые портативный двигатель такой мощности снабжается инжекторной системой впрыска топлива, работа которой не требует аккумулятора. Все компоненты двигателя, включая топливный насос высокого давления, охладитель и сепаратор топлива, форсунки и новый корпус дроссельной заслонки, изначально разрабатывались в компактном и легковесном варианте. В итоге удалось добиться рекордно низкого веса для инжекторного мотора такого класса — 44кг (базовая модификация DF20).

Впервые примененная на двигателях DF90/80/70 система контроля сжигания обедненных топливных смесей Suzuki (Lean Burn Control System) представляет собой интеллектуальную систему мониторинга характеристик и режимов работы двигателя для прогнозирования потребности в топливе и подачи обедненных топливных смесей в камеры сгорания. Эта система обеспечивает значительное улучшение топливной экономичности при эксплуатации двигателя во всём диапазоне рабочих скоростей.

Мотор с хорошей разгонной динамикой, легкий и экономичный. В сравнении с конкурирующими подвесными моторами аналогичной мощности в пресс-релизе Suzuki заявлены следующие цифры:

  • на середньому (20 км/ч) ходу новий DF20А споживає до 50% менше
  • на малом — до 27%,
  • на повному газу — до 7%

Човнові мотори Suzuki DF20A випускаються в модифікаціях з електричною та ручною системою запуска.

Особливості мотора:

  • Інжекторний вприск палива
  • Система контролю спалювання збіднених паливных сумішей Suzuki
  • Дистанційне управління
  • Низька вага
  • Декомпресійна система для полегшення запуску
  • Обмежувач обертів
  • Рядний двоциліндровий силовий блок
  • Цифрова система запалення CDI
  • Ультранизька емісія вихлопу
0 грн
162 000 грн
Артикул: DF20ATS
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Човновий мотор Suzuki DF 20 ATS - має румпельне управління, а також можна запускати як вручну, так і за допомогою кнопки электрозапуска. Мoтop з доброю pозгoннoю дінaмікoю, лeгкий та екoнoмічний, є одним з самих компактних та легких чотирьохтактних агрегатів в своєму класі. Мотор представляє собою двоциліндровий двигун  з робочим об'ємом 327 куб. см. Паливо подається системою електронного впрыску EFI, яка працює сумісно з системою збіднення палива. Робота системи електронного впрыску Suzuki не потребує акумулятора. Система активується та починає роботу відра після двох поворотів маховика двигуна (720°) під час запуску. Інжекторна система забеспечує швидкий запуск двигуна. Полегшення запуску заюеспечується обладнаною системою декомпресії, яка сприяє зниженню зусилля на стартерний трос на 20%. Мотор має електростартер для підзарядки акумулятора. В стандартну комплектацію моделі з електрозапуском встановлюється регулятор напруги. Істотні модифікації амортизаторів мотора, які сприяють зниженню вібрації від двигуна передаваємої на румпель та корпус човна. Корпус має антикорозійне покриття, що сприяє збільшенню терміна експлуатації мотора.

0 грн
210 000 грн
Артикул: DF30ATL
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Основные характеристики

  • Объем двигателя: 490 см³
  • Управление: дистанционное
  • Контроллер д/у: механический
  • Запуск: ручной/электростартер
  • Подъем: гидравлический
0 грн
92 196 грн
Артикул: -
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення
0 грн
97 958 грн
Артикул: -
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Подвесной лодочный мотор Parsun F 20A FWS сочетает в себе все самые лучшие технические характеристики. F 20A FWS оснащен электростартером, облегчающим запуск двигателя, и системой дистанционного управления. Parsun F 20A FWS  обладает мощным гребным винтом, так же  стандартными функциями, такими как автоматическая дроссельная заслонка, система контроля и предупреждения уровня масла. Данная модель отличаться от своих соотечественников относительно тихой работой так как оборудован глушителем с улучшенным шумоподавлением. Главными плюсами двигателя является: удобна система переключения передач, головка блока цилиндров новой конфигурации, увеличивающая  степень сжатия, экономичный расход топлива и самое главное простота в обслуживании. Электронная система зажигания CDI  состоит из твердотелых компонентов и не имеет ни одной подвижной части, это способствует исключительно легкому запуску и надежности при эксплуатации. Если видите в названии мотора Parsun букву «А», то знайте, что перед вами обновленная версия техники. То есть Parsun F 20А FWS является улучшенной версией двигателя F20FWS, который на данный момент снят с производства и отсутствует на рынке.  Лодочный мотор Parsun F 20A FWS  не разочарует Вас и прекрасно подойдет, как на среднюю надувную лодку ПВХ, так и на небольшой катер! 

 

0 грн
76 830 грн
Артикул: -
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Подвесной лодочный мотор Parsun F 20A BMS сочетает в себе все самые лучшие технические характеристики. Parsun F 20A BMS  обладает мощным гребным винтом, так же  стандартными функциями, такими как автоматическая дроссельная заслонка, система контроля и предупреждения уровня масла. Данная модель отличаться от своих соотечественников относительно тихой работой так как оборудован глушителем с улучшенным шумоподавлением. Главными плюсами двигателя является: удобна система переключения передач, головка блока цилиндров новой конфигурации, увеличивающая  степень сжатия, экономичный расход топлива и самое главное простота в обслуживании. Электронная система зажигания CDI  состоит из твердотелых компонентов и не имеет ни одной подвижной части, это способствует исключительно легкому запуску и надежности при эксплуатации.  Мощность модели составляет 20 л.с. или 14.7 кВт. При этом вес техники не достигает и 52 кг. Для четырехтактного лодочного двигателя, Parsun F 20ABMS весит рекордно мало. Лодочный мотор Parsun F20A BMS не разочарует Вас и прекрасно подойдет, как на среднюю надувную лодку ПВХ, так и на небольшой катер! 

Мотор является копией японского двигателя Yamaha, как и все моторы бренда. Parsun F20 АBMS это выжимка лучших функций и технологий японского двигателестроения под капотом более дешевого китайского мотора. Более того, эта модель является еще и более поздней копией мотора Parsun F20BMS. Производитель постоянно улучшает и дорабатывает свою технику. Поэтому на смену устаревшему пришел новый мотор Parsun F20 А BMS.

Результатов на странице:

Акційні товари
14 620 грн
12 660 грн
Артикул: В-270NP
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Цей гребний човен із збільшеним діаметром борту, поєднуючи переваги моделей B-270N книжка та B-270P книжка, наближається до моторних човнів зі стаціонарним транцем. Цей човен з мотором до 2,5л.с. показує високу керованість та хорошу швидкість порівняно з іншими човнами порівнянних габаритів з навісним транцем. Привальний брус із бризковідбійником захищає борти від зіткнення та зайвого тертя (про опору причалу, очерет тощо), а пасажирів та кокпіт – від надмірного забризкування. Човен особливо зручний для риболовлі удвох усіма способами, для водних прогулянок з досить довгим маршрутом. Зручна і для полювання. На цей човен можна встановити тент. Цей човен не підлягає держреєстрації.

10 930 грн
9 460 грн
Артикул: В-270NP
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Цей гребний човен із збільшеним діаметром борту, поєднуючи переваги моделей B-270N і B-270P, наближається до моторних човнів зі стаціонарним транцем. Цей човен з мотором до 2,5 л.с. показує високу керованість та хорошу швидкість порівняно з іншими човнами порівнянних габаритів з навісним транцем. Привальний брус із бризковідбійником захищає борти від зіткнення та зайвого тертя (про опору причалу, очерет тощо), а пасажирів та кокпіт – від надмірного забризкування. Човен особливо зручний для риболовлі удвох усіма способами, для водних прогулянок з досить довгим маршрутом. Зручна і для полювання. На цей човен можна встановити тент. Цей човен не підлягає держреєстрації.

14 080 грн
12 330 грн
Артикул: В-270PD
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

B-270PD книжка - гребний двомісний човен зі зсувними сидіннями, привальним брусом та слань-книжкою. У цьому гребному човні зі збільшеним діаметром борту до переваг моделі B-270 книжка завдяки привальному брусу з бризковідбійником додається захищеність бортів від зіткнення та зайвого тертя (про опору причалу, очерет тощо), а кокпіту – від надмірного забризкання. Тому цей човен ще зручніший для риболовлі удвох, для туристських сплавів по річках 1 категорії складності, і тим більше – для спокійних водних прогулянок. А також для полювання. На цей човен можна встановити тент. Цей човен не підлягає держреєстрації.

10 790 грн
9 130 грн
Артикул: B-270PD
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

B-270PD - гребний двомісний човен зі зсувними сидіннями та привальним брусом. У цьому гребному човні зі збільшеним діаметром борту до переваг моделі B-270 завдяки привальному брусу з бризковідбійником додається захищеність бортів від зіткнення та зайвого тертя (про опору причалу, очерет тощо), а кокпіту – від надмірного забризкування. Тому цей човен ще зручніший для риболовлі вдвох, для туристських сплавів по річках 1 категорії складності, і тим більше – для спокійних водних прогулянок. А також для полювання. На цей човен можна встановити тент. Цей човен не підлягає держреєстрації.

14 150 грн
11 980 грн
Артикул: B-270P книжка
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

У цьому гребному човні зі збільшеним діаметром борту до переваг моделі B-270 книжка завдяки привальному брусу з бризковідбійником додається захищеність бортів від зіткнення та зайвого тертя (про опору причалу, очерет тощо), а кокпіту – від надмірного забризкання. Тому цей човен ще зручніший для риболовлі вдвох, для туристських сплавів по річках 1 категорії складності, і тим більше – для спокійних водних прогулянок. А також для полювання. На цей човен можна встановити тент. Цей човен не підлягає держреєстрації.

Официальный дилер в Запорожье и Запорожской области
Официальный дилер в Запорожье и Запорожской области
100% гарантия качества
100% гарантия качества
Доставка по всей стране
Доставка по всей стране
Самовывоз из магазина
Самовывоз из магазина