Човновий мотор Suzuki DF 20 ATS
- Самовывоз из Новой почты
- Самовывоз из магазина
- Другие транспортные службы
- Наличными при получении
- Безналичный перевод
- Приват 24
Човновий мотор Suzuki DF 20 ATS - має румпельне управління, а також можна запускати як вручну, так і за допомогою кнопки электрозапуска. Мoтop з доброю pозгoннoю дінaмікoю, лeгкий та екoнoмічний, є одним з самих компактних та легких чотирьохтактних агрегатів в своєму класі. Мотор представляє собою двоциліндровий двигун з робочим об'ємом 327 куб. см. Паливо подається системою електронного впрыску EFI, яка працює сумісно з системою збіднення палива. Робота системи електронного впрыску Suzuki не потребує акумулятора. Система активується та починає роботу відра після двох поворотів маховика двигуна (720°) під час запуску. Інжекторна система забеспечує швидкий запуск двигуна. Полегшення запуску заюеспечується обладнаною системою декомпресії, яка сприяє зниженню зусилля на стартерний трос на 20%. Мотор має електростартер для підзарядки акумулятора. В стандартну комплектацію моделі з електрозапуском встановлюється регулятор напруги. Істотні модифікації амортизаторів мотора, які сприяють зниженню вібрації від двигуна передаваємої на румпель та корпус човна. Корпус має антикорозійне покриття, що сприяє збільшенню терміна експлуатації мотора.
технічні характеристики:
Тактність | чотирьохтактний |
---|---|
Число циліндрів | 2 |
Вага, кг | 48.00 |
Максимальне число об./хв | 6300 |
Потужність л.с. | 20 |
Тип паливної системи | Інжектор |
Висота транця | 381 мм |
Робочий об'єм, см3 | 327.00 |
Система управління | Дистанційна |
Рекомендований бензин | 92 |
Система запуска | Електростартер |
Рекомендована свічка запалення | CPR6EA-9 |
Система змазки | Циркуляційна |
Гребний гвинт | 3-лопастний |
Трим | Гідравлічний |
Діаметр Х ход поршня, мм | 60.4 х 57.0 |
Охолодження | Водяне |
Запалення | CDI |
Місткість картера, л. | 1.10 |
Передачі | Вперед, нейтраль, реверс |
Потужність в л.с. | 20 |
-
Тактність двигуна:
-
Виробник двигуна:
-
Потужність двигуна, л.с.:
-
Тип управління: