Вибране
Каталог товарів
Вибране

4-х тактні Дистанційне

Результатов на странице:
Сортувати по:
Фільтр
0 грн
680 000 грн
Артикул: DF200ATX
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення
0 грн
616 000 грн
Артикул: DF175ATX
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення
0 грн
532 000 грн
Артикул: DF150APX
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення
0 грн
540 000 грн
Артикул: DF150ATX
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення
0 грн
512 000 грн
Артикул: DF140BGTL
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення
0 грн
486 000 грн
Артикул: DF140BTL
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення
0 грн
428 000 грн
Артикул: DF115BTL
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення
0 грн
217 623 грн
Артикул: MFS30C EPTS
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Човновий двигун Tohatsu MFS30C EPTS - це чотиритактні човнові двигуни, які добре зарекомендували себе в самих вимогливих користувачів. Крім високої надійності та низької ваги, ставших уже визитной карточкой двигателей Tohatsu, они выгодно отличаются от других современным дизайном и богатым стандартным оснащением. Двигатели отвечают самым строгим требованиям стандартов EPA 2006 и C.A.R.B.

Система электрического запуска лодочного мотора Tohatsu MFS30C EPTS делает пуск простым для любого пользователя. Дистанционное управление двигателем позволит Вам наслаждаться окружающей природой во время прогулки. Привод изменения подъема и наклона двигателя позволит двигаться по мелководью на малых оборотах. Данная модель мотора оборудована системой защиты от некорректных действий пользователя. Водопомпа сделана из нержавеющей стали, двигатель имеет встроенный термостат, который контролирует температуру и защищает двигатель от перегрева при работе на низких оборотах или при длительных нагрузках.

Для лучшей безопасности лодочный мотор Tohatsu MFS30C EPTS оборудован специальной системой защиты от неверных действий пользователя. Также этот лодочный мотор имеет встроенный термостат, который защищает мотор от перегрева, контролирует температуру двигателя.

Лодочный мотор Tohatsu MFS30C EPTS- один из самых мощных четырехтактных лодочных моторов компании Tohatsu. На сегодняшний день эти моторы считаются самими современными, с наилучшим техническим оснащением.

0 грн
232 900 грн
Артикул: BF 30 DK2 SRTU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Човновий двигун Honda BF 30 DK2 SRTU - 4-тактний шестиклапанний двигун з електричним стартом і дистанційним керуванням. Мотор Honda BF30 SRTU розроблений із застосуванням найсучасніших та передових технологій. Встановивши на свій човен цей мотор, ви зможете сміливо вирушати в найдовшу подорож. Управління двигуном не складно, і це завдяки подовженому румпелю. Під час руху навіть на найменшому ходу ви не почуєте запаху та диму від згорілого палива. Мотор повністю відповідає всім екологічним нормам та практично не забруднює навколишнє середовище. Крім цього під час своєї роботи двигун не створює небагато шуму, а вся вібрація, що виникає, повністю погашається. Саме тому цей мотор найкраще підходить для проведення романтичних прогулянок водою. Мотор оснащений тримом із пневмоциліндром, сучасною електронною системою запалювання PGM IG (Electronic Ignition Timing Control), індикаторами перегріву та тиску масла, обмежувачем оборотів та аварійним вимикачем, генератором на 10А. Паливну суміш готує три вдосконалені карбюратори з системою Auto Start Enrichment, що зробило реакцію на зміну обертів, запуск і прогрів двигуна легким і швидким. Екологічність двигунів HONDA відповідає всім світовим стандартам. Висока кваліфікація конструкторів та інженерів HONDA забезпечило збільшення експлуатаційного ресурсу човновим моторам у 5 разів, що у свою чергу додало впевненості та безпечного безаварійного плавання на моторних суднах.

Система електронного запалення PGM-IG оптимізує кут випередження запалення будь-яких оборотах. Електрична система пуску гарантує швидкий та легкий запуск у будь-яких умовах. Двигун обладнаний високоміцною рамою та гасниками коливань. Подовжений румпель підвищує легкість керування. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищення допустимих оборотів, падіння тиску олії.

BF30 розроблено з використанням новітніх технологій. Об'єм двигуна збільшений на 10%, що дає більше потужності і дозволяє досягти високого моменту, що крутить, на всіх оборотах. Система електронного запалення PGM-IG оптимізує кут випередження запалення на будь-яких обертах, що підвищує загальні характеристики двигуна. Автоматична система пуску регулює співвідношення повітря/паливо, гарантуючи швидкий та легкий запуск у будь-яких умовах.

Цей двигун оснащений високоміцною рамою та гасниками коливань із подвійною щільністю. Подовжений румпель гарантує легкість керування. Система посилення нахилу двигуна дозволить вам отримати від вашого човна все, на що він здатний.

Особливості:

  • Найлегший двигун у своєму класі (BF30)
  • Система дистанційного керування та подовжений румпель забезпечують високу комфортність користування
  • Система автоматичного пуску без необхідності керування заслінкою
  • Індикатор тиску олії
  • Індикатор перегріву/перевищення допустимих оборотів
  • Проста система регулювання клапанів без використання регулювальних шайб, що гарантує низьку вартість технічного обслуговування
  • Збільшений об'єм двигуна забезпечує високу потужність і крутний момент
  • Трициліндрова конфігурація забезпечує малу вагу та плавний хід
  • Програмоване електронне запалення забезпечує точність управління та високу економічність
  • Версія з газовим підсилювачем нахилу двигуна або підйомом та нахилом з електричним приводом
  • Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна

Комплектація двигуна (командер, прилад трим., прилад тахометр, проводка підключення, бак 25 л, шланг-груша з конекторами, набір кріплення мотора, гвинт, рульова тяга)

0 грн
325 000 грн
Артикул: BF 50 DK4 LRTU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Новий човновий мотор Honda BF 50 DK4 LRTU зберіг безпрецедентно легку вагу, компактну конструкцію та придбали вдосконалену систему паливного упорскування (PGM-FI), оригінальну технологію контролю повітряно-паливної суміші та часу її займання BLAST, а також контроль витрати палива - для оптимізації. підвищення економічності. Система BLAST, поряд з новою конструкцією картера коробки передач та іншими покращеннями, покликана оптимізувати прискорення та сприяти досягненню найбільшої швидкості, у той час як наявність контролю витрат палива призвело до покращення економічності на 22% порівняно з моделями попереднього покоління. Зарядна ємність акумуляторної батареї підвищена до 17А – більш ніж у 1.7 рази вища, ніж у попередника.

Двигун BF50 вдосконалений за допомогою технології програмованого запалювання Honda PGM-IG, що оптимізує кут випередження запалювання й забезпечує більшу швидкість, комфорт й екологічність.

BF50 - компактний, але потужний. Програмована система запалювання PGM-IG дозволяє двигуну долати високі навантаження: забезпечує більшу потужність і відсутність детонації. Хоч який човен ви використовували б – алюмінієвий, склопластиковий чи надувний, одержите максимальну потужність, варто тільки додати газу!


Особливості:

  • Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива
  • Інтерфейсний роз'єм для приєднання до підвісного мотора різноманітних приладів зчитування даних, сумісних з NMEA2000
  • Програмований інжектор палива PGM-FI забезпечує миттєве збільшення потужності і крутного моменту
  • Система BLAST істотно поліпшує ходові властивості човна під час розгону
0 грн
379 000 грн
Артикул: BF 60 AK1 LRTU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Підвісний двигун Хонда BF 60 AK1 LRTU - максимальне втілення технологій Honda. Дана модель відрізняється високою економічністю та потужністю. Крім цього, двигун під час роботи практично не видає шуму. Значну зручність та комфорт під час водних прогулянок ви зможете отримати саме з цим двигуном. Тому якщо вам необхідний двигун на човен, то цей варіант саме те, що вам необхідно. Ця модель двигуна має невелику вагу, завдяки чому його можна без особливих зусиль переносити і транспортувати до місця установки на човен. І найголовніше це те, що саме до цього двигуна можна приєднати необмежену кількість додаткового обладнання такого як ехолот, плоттер та інше.

BF60 - двигун Honda, сумісний зі стандартом NMEA2000. Це дозволяє підключати до двигуна необмежену кількість морських електронних приладів, таких як плотери, ехолоти та інше навігаційне обладнання. Крім цього, BF60 має надзвичайну маневреність (найменший у класі радіус повороту), а так само можливістю змінювати оберти на малому ходу з кроком 50 об/хв., що безсумнівно припаде до душі завзятим рибалкам. Цей двигун підходить для невеликих RIB-ів, може встановлюватися як на рибальські, так і на човни. У його конструкції використані запатентовані та перевірені нововведення Honda, а саме системи BLAST та ECO-mo. Система BLAST забезпечує миттєве збільшення потужності та крутного моменту. ЕБК (електронний блок управління) збільшує момент обертання шляхом оптимізації кількості палива та інтервалів запалення при різкому прискоренні. Це унікальна технологія Honda, що істотно покращує ходові властивості човна під час розгону.

Програмований інжектор палива PGM-FI забезпечує ретельне управління процесами згоряння з боку ЕБК (електронного блоку управління), забезпечує виняткову економію палива та полегшує запуск двигуна.

Профіль корпусу редуктора розрахований на мінімальний гідродинамічний опір.

Особливості:

  • Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива
  • Інтерфейсний роз'єм для під'єднання до підвісного двигуна різних приладів зчитування даних, сумісних з NMEA2000
  • TROLLING CONTROL – система регулювання швидкості двигуна на низьких оборотах (режим тралювання)
  • Програмований інжектор палива PGM-FI
  • Система BLAST значно покращує ходові властивості човна під час розгону
0 грн
697 900 грн
Артикул: BF 150 AK2 XU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Honda BF150 – найкращий розгін, найкраща керованість, низька витрата палива. У його конструкції використані запатентовані та перевірені нововведення Honda, а саме системи BLAST та ECO-mo. Система BLAST забезпечує миттєве збільшення потужності та крутного моменту. ЕБК (електронний блок управління) збільшує момент обертання шляхом оптимізації кількості палива та інтервалів запалення при різкому прискоренні. Це унікальна технологія Honda, що істотно покращує ходові властивості човна під час розгону.

Ексклюзивні технології Honda забезпечують максимальну продуктивність на будь-якому режимі обертів двигуна. Розроблені компанією Honda системи VTEC і Variable Air Intake регулюють момент і висоту підйому клапанів та довжину впускного колектора і дозволяють Вам користуватися немов би двома двигунами. На низьких оборотах - це тяговитий двигун з високим моментом, що крутить, що забезпечує впевнений розгін. Зі середніх і до досягнення максимальних оборотів - це гоночний двигун з приголомшливим рівнем потужності і при цьому дуже економічний. Вам сподобається рівна робота цього двигуна на будь-яких оборотах!

Вбудований в двигун BF150 сенсор якості суміші (LAF) точно вимірює співвідношення повітря/паливо і забезпечує максимальну ефективність кожної краплі палива. В результаті забезпечується витрата палива на 15% нижче, ніж у 2-тактних моторів з безпосереднім упорскуванням палива, і на 45% нижче, ніж у звичайних 2-тактних моторів.

Мотори не змусять Вас вибирати між максимальною потужністю та комфортом. Дуже плавне та точне перемикання передач забезпечує відмінну маневреність. Подвійні балансирні вали знижують шум і вібрації двигуна і дозволяють Вам комфортно насолоджуватися Вашою водною подорожжю.

Особливості:

  • Отвір у кожусі для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє захистити двигун від корозії
  • Генератор на 40 А забезпечує всі потреби в електроенергії на борту
  • Вбудований відокремлювач води від палива
  • Електронні датчики контролю рівня масла/перегріву/перевищення оборотів та ін.
  • Система змінних фаз газорозподілу VTEC для динамічного розгону
  • Система багатоточкового послідовного електронного упорскування палива (PGM-FI)
  • Система контролю якості суміші дозволяє досягти найбільшої потужності та заощадити до 20% палива
  • Система зміни довжини впускного колектора дозволяє отримати більший момент, що крутить, на малих оборотах.
  • Триконтурна система охолодження двигуна забезпечує максимальне співвідношення потужність/робочий об'єм двигуна
  • Система подвійних балансирних валів забезпечує мінімальні вібрації
0 грн
947 000 грн
Артикул: BF 250 D XRU
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Honda BF250 – найкращий розгін, найкраща керованість, низька витрата палива. З унікальною синергією технологій автомобільних та морських двигунів, BF250 є втіленням пристрасті Honda до інженерної та технічної досконалості, що робить його по-справжньому гідним флагманського статусу. Виразний дизайн корпусу, включаючи унікальну систему впуску повітря, новий силовий агрегат BF250 готовий забезпечити максимальне задоволення від спілкування з морською стихією.

Підвісним двигуном Honda BF250 встановлені нові стандарти категорії 250 к.с. з найкращими в класі продуктивністю та паливною економічністю. Цей 24-клапанний, V-подібний, 6-циліндровий двигун об'ємом 3,6 л обладнаний системою зміни фаз газорозподілу VTEC™. У його конструкції використані запатентовані та перевірені нововведення Honda, а саме системи BLAST та ECO-mo. Система BLAST забезпечує миттєве збільшення потужності та крутного моменту. ЕБК (електронний блок управління) збільшує момент обертання шляхом оптимізації кількості палива та інтервалів запалення при різкому прискоренні. Це унікальна технологія Honda, що істотно покращує ходові властивості човна під час розгону.

Двигун BF250 оснащений повністю новим редуктором, дизайн якого забезпечує підвищену гідродинамічну ефективність під водою. Нове передавальне число редуктора (2:1) та широкий спектр гвинтів (4 лопасті, до 16 дюймів у діаметрі) забезпечує високий рівень продуктивності у поєднанні з різними типами суден.
Найкращий у класі генератор та система заряджання акумулятора дозволяє BF250 справлятися зі збільшеними потребами клієнтів у бортовій електроніці. Нова регульована система заряджання на холостому ходу (Adjustable Idle Charge System) автоматично регулює частоту обертання двигуна за допомогою ECU для підвищення швидкості заряджання, коли виявляє збільшене електричне навантаження. Якщо на холостих оборотах датчик споживання струму визначає нестачу потужності генератора, частота обертання коленвала підвищується приблизно на 100 оборотів, що дозволяє віддати навантаження додатково 9 ампер.

У двигуні BF250 вперше в промисловості використана двоконтурна система охолодження. Перший контур з переднім парканом використовується для циркуляції повітря навколо критичних компонентів силового блоку, включаючи реле-регулятор. Другий контур з бічними забірниками містить систему попереднього осушення та спрямовує потік у повітряний дифузор паливної системи. Дане рішення без додаткових нагнітачів і проміжних охолоджувачів збільшує щільність повітря, що відводиться в паливну систему, що позитивно впливає на якість наповнення камер згоряння. Для зниження нагрівання картера вихлопний колектор огинає масляний піддон.


Особливості:

  • Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива
  • Інтерфейсний роз'єм для під'єднання до підвісного двигуна різних приладів зчитування даних, сумісних з NMEA2000
  • Програмований інжектор палива PGM-FI
  • VTEC – система зміни фаз газорозподілу з електронним керуванням
  • Система BLAST значно покращує ходові властивості човна під час розгону
0 грн
134 000 грн
Артикул: DF9.9BRS
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

МОТОР ДОСТУПЕН ПО ПРЕДВАРИТЕЛЬНОМУ ЗАКАЗУ!

Основные характеристики

  • Объем двигателя: 327 см³
  • Управление: дистанционное
  • Контроллер д/у: механический
  • Запуск: ручной/электростартер
  • Подъем: ручной
0 грн
142 800 грн
Артикул: DF20ARS
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Підвісний човновий мотор Suzuki DF 20 вперше бул представлений на Дюсельдорфській виставці 21 січня 2012 року. Инженеры компании Suzuki Marine создали абсолютно новый мотор, не имеющий аналогов на момент презентации. Впервые портативный двигатель такой мощности снабжается инжекторной системой впрыска топлива, работа которой не требует аккумулятора. Все компоненты двигателя, включая топливный насос высокого давления, охладитель и сепаратор топлива, форсунки и новый корпус дроссельной заслонки, изначально разрабатывались в компактном и легковесном варианте. В итоге удалось добиться рекордно низкого веса для инжекторного мотора такого класса — 44кг (базовая модификация DF20).

Впервые примененная на двигателях DF90/80/70 система контроля сжигания обедненных топливных смесей Suzuki (Lean Burn Control System) представляет собой интеллектуальную систему мониторинга характеристик и режимов работы двигателя для прогнозирования потребности в топливе и подачи обедненных топливных смесей в камеры сгорания. Эта система обеспечивает значительное улучшение топливной экономичности при эксплуатации двигателя во всём диапазоне рабочих скоростей.

Мотор с хорошей разгонной динамикой, легкий и экономичный. В сравнении с конкурирующими подвесными моторами аналогичной мощности в пресс-релизе Suzuki заявлены следующие цифры:

  • на середньому (20 км/ч) ходу новий DF20А споживає до 50% менше
  • на малом — до 27%,
  • на повному газу — до 7%

Човнові мотори Suzuki DF20A випускаються в модифікаціях з електричною та ручною системою запуска.

Особливості мотора:

  • Інжекторний вприск палива
  • Система контролю спалювання збіднених паливных сумішей Suzuki
  • Дистанційне управління
  • Низька вага
  • Декомпресійна система для полегшення запуску
  • Обмежувач обертів
  • Рядний двоциліндровий силовий блок
  • Цифрова система запалення CDI
  • Ультранизька емісія вихлопу
0 грн
162 000 грн
Артикул: DF20ATS
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Човновий мотор Suzuki DF 20 ATS - має румпельне управління, а також можна запускати як вручну, так і за допомогою кнопки электрозапуска. Мoтop з доброю pозгoннoю дінaмікoю, лeгкий та екoнoмічний, є одним з самих компактних та легких чотирьохтактних агрегатів в своєму класі. Мотор представляє собою двоциліндровий двигун  з робочим об'ємом 327 куб. см. Паливо подається системою електронного впрыску EFI, яка працює сумісно з системою збіднення палива. Робота системи електронного впрыску Suzuki не потребує акумулятора. Система активується та починає роботу відра після двох поворотів маховика двигуна (720°) під час запуску. Інжекторна система забеспечує швидкий запуск двигуна. Полегшення запуску заюеспечується обладнаною системою декомпресії, яка сприяє зниженню зусилля на стартерний трос на 20%. Мотор має електростартер для підзарядки акумулятора. В стандартну комплектацію моделі з електрозапуском встановлюється регулятор напруги. Істотні модифікації амортизаторів мотора, які сприяють зниженню вібрації від двигуна передаваємої на румпель та корпус човна. Корпус має антикорозійне покриття, що сприяє збільшенню терміна експлуатації мотора.

0 грн
210 000 грн
Артикул: DF30ATL
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Основные характеристики

  • Объем двигателя: 490 см³
  • Управление: дистанционное
  • Контроллер д/у: механический
  • Запуск: ручной/электростартер
  • Подъем: гидравлический
0 грн
92 196 грн
Артикул: -
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення
0 грн
215 892 грн
Артикул: -
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Четырехтактный лодочный мотор Parsun F60FEL-T-EFI – инжекторный среднемощный маневренный двигатель с блоком дистанционного управления, электротримом и электростартером. Расход топлива в 20 л/час делает мотор одним из самых экономичных в своем классе, ресурс обеспечит как скоростное катание с буксировкой лыжника, так и комфортную рыбалку. Мотор защищен от протеканий при транспортировке в трех допустимых положениях, а сделанный из стеклопластика капот усилен алюминиевыми накладками. Улучшенный алюминиевый сплав и многослойное красочное покрытие надежно защитит от коррозии и прочих негативного влияния внешних факторов. В стандартную комплектацию входит внешний бак на 24 л, троса газ/реверс и модуль дистанционного управления.

Преимущества модели

Большая мощность и вес (130 кг) делает невозможным использование мотора для надувной лодки, которая просто не выдержит такую нагрузку. Но, при использовании его на судне с жестки корпусом, вы в полной мере сможете оценить все его преимущества, а именно:

  • Комфорт и простота в эксплуатации. Мотор управляется дистанционно. Здесь присутствует электрическая система старта, что позволяет запускать его без усилий. Но также есть и ручной запуск, которым устройство оснастили на случай разрядки аккумуляторной батареи.
  • Контроль работы двигателя. Он оснащен различными датчиками, которые следят за его функциями, работой и состоянием. В случае критических изменений, система предупредит о них.
  • Экономичность. Бензиновый мотор для лодки потребляет 20 л горючего в час. Если вам покажется, что это много, вспомните, что столько же съедают двухтактники с мощностью 40 л.с.

Здесь работает электронная система впрыска, которая подает именно столько топлива, сколько нужно для самой продуктивной работы, и ни граммом больше.

  • Возможность плавать в сложных условиях. Здесь есть трансмиссия с передней и задней передачей. Как это влияет на простоту в управлении, объяснять не нужно. Также есть возможность перевести мотор в режим мелководья гидравлической системой подъема дейдвуда.
  • Доступная цена. Стоит мотор не дешево. Это факт, отрицать который неразумно. Но также нет смысла отрицать и то, что он стоит гораздо меньше, чем его конкуренты японского и американского производства.
0 грн
183 624 грн
Артикул: -
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Четырехтактный лодочный мотор Parsun F40 FEL-T-EFI (29,4 kW) – инжекторный сверзєкономичный двигатель, рассчитанный для плавания в многоместных лодках. Может быть использован для скоростного передвижения по водоему, для буксировки лыжника, также подходит для троллинговой рыбалки. Расход топлива 13,8 л/час. Оборудован трехпозиционной коробкой передач: ход – нейтраль – реверс. Наличие системы зажигания CDI, обеспечивает устойчивую работу на низких оборотах.

Модель модифицирована гидравлическим тримом

Особенности лодочного мотора Parsun F40FEL-T EFI:

  • Гидравлическая регулировка угла наклона двигателя с электроприводом.
  • Дистанционное управление.
  • Электростартер.
  • Электронный впрыск топлива.
  • Цифровая конденсаторная система зажигания – CDI.
  • Жидкостное охлаждение с термостатом.
  • Выхлоп через ступицу винта.

Комплектация лодочного мотора Parsun F40FWL-T EFI:

  • Документы для оформления, гарантия
  • Инструкция по эксплуатации
  • Трос аварийного запуска
  • Набор инструмента
  • Крепежные болты
  • Винт
  • Топливный бак 24 литра
  • Топливный шланг с грушей
  • Чека безопасности
  • Контроллер дистанционного управления с кабелем
  • Рулевая тяга
0 грн
90 813 грн
Артикул: -
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Parsun F 15A FWS – модель подвесного четырехтактного лодочного двигателя, оснащенная электростартером и дистанционным управлением.

Высокая популярность двигателя среди новичков и опытных мореходов объясняется высоким уровнем КПД, простотой эксплуатации и технического обслуживания. Конечно же, стоит отметить соотношение высокой мощности двигателя (15 лошадиных сил) и небольшого веса (51 килограмм). Уровень мощности двухцилиндрового мотора позволяет без особых усилий, при низком уровне шума, поднять по руслу реки лодку с небольшой поклажей и двумя-тремя пассажирами на борту. Запас мощности двигателя Parsun F15AFWS позволяет с легкостью приводить в движение надувные, алюминиевые лодки, байдарки.

Важнейшей особенностью двигателя является надежная микропроцессорная система зажигания и простой запуск, которые делают работу с устройством максимально удобной. Каждая деталь двигателя прошла тщательную проверку на предмет брака, что гарантирует высокое качество и безотказность.

К высоким техническим характеристикам мотора необходимо добавить очень низкий уровень шума, что по достоинству оценят рыбаки.

Прочность двигателя обеспечивают корпус из нержавеющей стали, оцинкованные внутренние каналы для охлаждения, гребной винт из твердого сплава алюминия. Важной особенностью мотора являются датчики управления температурным режимом, что позволяет поддерживать его оптимальную работу при любой температуре окружающей среды.

 Прочность и долговечность двигателя обеспечивают нержавеющий корпус водяного насоса, покрытые цинком внутренние каналы для охлаждения, алюминиевый гребной винт из твердого сплава, а также датчики поддержания температуры двигателя вне зависимость от окружающей воды. Современная микропроцессорная система зажигания и облегченный запуск двигателя сделают эксплуатацию непринужденной и простой. При соблюдении всех технических требований (режим обкатки, своевременность прохождения технического обслуживания) производитель дает гарантию на моторы 3 года. К тому же доступность и наличие деталей в большинстве специализированных магазинах не заставят вас ожидать прихода нужных узлов, и в течение короткого промежутка времени самостоятельно обслужить и ввести в максимальное рабочее состояние.

0 грн
180 551 грн
Артикул: -
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Лодочный мотор Parsun F40FES-T EFI – мощный, тяжелый и дорогой агрегат китайского производства, предназначенный для лодок с жестким корпусом и катеров. Под его капотом в трех цилиндрах объемом 747 куб. см спрятаны 40 лошадей. Он предназначен для судов, высота транца которых составляет 381 мм. Весит он внушительные 99,5 кг.

Если вы ищете мотор для надувной лодки, то этот вариант подойдет вам только в том случае, если у вас судно с жестким дном (RIB). Обычные надувные лодки не предназначены для такой нагрузки.

4-тактный подвесной мотор PARSUN 40 оснащен электронным впрыском топлива инжекторного типа, который обеспечивает отличную экономию топлива, легкий запуск, более медленную скорость для троллинга, быструю реакцию дроссельной заслонки, низкую эмиссию и очень плавный ход по воде. Вес данного мотора всего 100кг.

 Особенности подвесного мотора PARSUN 40:

  • E.F.I. система впрыска и многофункциональный диагностический сканер (опция), обеспечивает высокое качество, долговечность и простоту обслуживания
  • Выхлоп отработанных газов через винт обеспечивают плавную бесшумную работу.
  • Вкладыш корпуса водяного насоса из нержавеющей стали
  • Система ECU определяет точное количество топлива, необходимое для впрыска в цилиндр в данный момент, что обеспечивает точное соотношение воздух/топливо.
  • Различные независимые датчики постоянно контролируют основные функции мотора. Они будут посылать специальные сигналы, чтобы информировать вас заранее, о состоянии мотора, например, перегрев или низкое давление масла, и будут автоматически уменьшать мощность двигателя, чтобы предотвратить его выход из строя.
  • Трим система обеспечит плавную регулировку мотора во время движения.
  • Мотор устроен так, что выдает высокий крутящий момент на малых оборотах, что крайне важно на начальном этапе движения.
0 грн
97 958 грн
Артикул: -
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Подвесной лодочный мотор Parsun F 20A FWS сочетает в себе все самые лучшие технические характеристики. F 20A FWS оснащен электростартером, облегчающим запуск двигателя, и системой дистанционного управления. Parsun F 20A FWS  обладает мощным гребным винтом, так же  стандартными функциями, такими как автоматическая дроссельная заслонка, система контроля и предупреждения уровня масла. Данная модель отличаться от своих соотечественников относительно тихой работой так как оборудован глушителем с улучшенным шумоподавлением. Главными плюсами двигателя является: удобна система переключения передач, головка блока цилиндров новой конфигурации, увеличивающая  степень сжатия, экономичный расход топлива и самое главное простота в обслуживании. Электронная система зажигания CDI  состоит из твердотелых компонентов и не имеет ни одной подвижной части, это способствует исключительно легкому запуску и надежности при эксплуатации. Если видите в названии мотора Parsun букву «А», то знайте, что перед вами обновленная версия техники. То есть Parsun F 20А FWS является улучшенной версией двигателя F20FWS, который на данный момент снят с производства и отсутствует на рынке.  Лодочный мотор Parsun F 20A FWS  не разочарует Вас и прекрасно подойдет, как на среднюю надувную лодку ПВХ, так и на небольшой катер! 

 

0 грн
284 000 грн
Артикул: DF50ATL
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Основные характеристики

  • Объем двигателя: 941 см³
  • Управление: дистанционное
  • Контроллер д/у: механический
  • Запуск: электростартер
  • Подъем: гидравлический
0 грн
330 000 грн
Артикул: DF60ATL
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Основные характеристики

  • Объем двигателя: 941 см³
  • Управление: дистанционное
  • Контроллер д/у: механический
  • Запуск: электростартер
  • Подъем: гидравлический
0 грн
318 000 грн
Артикул: DF60ATL
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Основные характеристики

  • Объем двигателя: 941 см³
  • Управление: дистанционное
  • Контроллер д/у: механический
  • Запуск: электростартер
  • Подъем: гидравлический
0 грн
364 000 грн
Артикул: DF70ATL
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Мотор лодочный Suzuki DF70ATL является дальнейшим развитием революционных моделей DF60 и DF70. Это мотор нового поколения, вобравший передовые идеи и достижения компании Suzuki - электронный впрыск топлива, эффективное передаточное число, управляемую систему газораспределения. Из новшеств отметить смещенный приводной вал и новую конструкцию силового блока.

Отличительные черты моторов этой серии - компактность, сравнительно малый вес и превосходная экономичность.

Новая система впрыска регулирует насыщение воздушно-топливной смеси, динамически подстраиваясь под рабочие условия. Благодаря этой системе мотор может работать на обеденной смеси при высоких и близких к максимальным оборотам, обеспечивая дополнительную экономию горючего и снижая токсичность выхлопа.

0 грн
384 000 грн
Артикул: DF80ATL
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Модель DF80 поставляется укомплектованной всеми технически усовершенствованными компонентами, которыми характеризируются высококлассные подвесные моторы Suzuki.

Эта модель подвесного мотора оснащена силовым агрегатом, на котором установлена головка цилиндров с двумя верхними распределительными кулачковыми валами (DOHC) и четырьмя клапанами на каждый цилиндр для достижения высокой производительности.

Усовершенствованный редуктор обтекаемой формы, впервые использованный на флагманской модели DF300, обеспечивает снижение гидродинамического сопротивления до 36%, способствуя более быстрому ускорению, в то время как высокоэффективный гребной винт, благодаря превосходному крутящему моменту двигателя, обеспечивает более быстрое ускорение и повышение предельной скорости.

0 грн
396 000 грн
Артикул: DF90ATL
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Новая модель Suzuki DF90 является первым и единственным подвесным мотором в своем классе, который имеет саморегулирующуюся цепь механизма газораспределения с расположением в масляной ванне вместо традиционных ремней. Автоматические гидравлические натяжители обеспечивают ее корректное натяжение в любое время, минимизировав объем технического обслуживания. В этом лодочном моторе Suzuki применяется технология экономии топлива Lean Burn - которая прогнозирует потребность в топливе в зависимости от режимов работы и позволяет мотору работать на очень бедной топливной смеси. Специальные разработки позволили значительно снизить шум и вибрацию мотора. Также он оснащен ограничителем угла откидки мотора, разработанным для того, чтобы защитить лодку от повреждений.

  • Объем двигателя: 1502 см³
  • Управление: дистанционное
  • Контроллер д/у: механический
  • Запуск: электростартер
  • Подъем: гидравлический
Результатов на странице:

Акційні товари
14 620 грн
12 660 грн
Артикул: В-270NP
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Цей гребний човен із збільшеним діаметром борту, поєднуючи переваги моделей B-270N книжка та B-270P книжка, наближається до моторних човнів зі стаціонарним транцем. Цей човен з мотором до 2,5л.с. показує високу керованість та хорошу швидкість порівняно з іншими човнами порівнянних габаритів з навісним транцем. Привальний брус із бризковідбійником захищає борти від зіткнення та зайвого тертя (про опору причалу, очерет тощо), а пасажирів та кокпіт – від надмірного забризкування. Човен особливо зручний для риболовлі удвох усіма способами, для водних прогулянок з досить довгим маршрутом. Зручна і для полювання. На цей човен можна встановити тент. Цей човен не підлягає держреєстрації.

10 930 грн
9 460 грн
Артикул: В-270NP
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

Цей гребний човен із збільшеним діаметром борту, поєднуючи переваги моделей B-270N і B-270P, наближається до моторних човнів зі стаціонарним транцем. Цей човен з мотором до 2,5 л.с. показує високу керованість та хорошу швидкість порівняно з іншими човнами порівнянних габаритів з навісним транцем. Привальний брус із бризковідбійником захищає борти від зіткнення та зайвого тертя (про опору причалу, очерет тощо), а пасажирів та кокпіт – від надмірного забризкування. Човен особливо зручний для риболовлі удвох усіма способами, для водних прогулянок з досить довгим маршрутом. Зручна і для полювання. На цей човен можна встановити тент. Цей човен не підлягає держреєстрації.

14 080 грн
12 330 грн
Артикул: В-270PD
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

B-270PD книжка - гребний двомісний човен зі зсувними сидіннями, привальним брусом та слань-книжкою. У цьому гребному човні зі збільшеним діаметром борту до переваг моделі B-270 книжка завдяки привальному брусу з бризковідбійником додається захищеність бортів від зіткнення та зайвого тертя (про опору причалу, очерет тощо), а кокпіту – від надмірного забризкання. Тому цей човен ще зручніший для риболовлі удвох, для туристських сплавів по річках 1 категорії складності, і тим більше – для спокійних водних прогулянок. А також для полювання. На цей човен можна встановити тент. Цей човен не підлягає держреєстрації.

10 790 грн
9 130 грн
Артикул: B-270PD
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

B-270PD - гребний двомісний човен зі зсувними сидіннями та привальним брусом. У цьому гребному човні зі збільшеним діаметром борту до переваг моделі B-270 завдяки привальному брусу з бризковідбійником додається захищеність бортів від зіткнення та зайвого тертя (про опору причалу, очерет тощо), а кокпіту – від надмірного забризкування. Тому цей човен ще зручніший для риболовлі вдвох, для туристських сплавів по річках 1 категорії складності, і тим більше – для спокійних водних прогулянок. А також для полювання. На цей човен можна встановити тент. Цей човен не підлягає держреєстрації.

14 150 грн
11 980 грн
Артикул: B-270P книжка
Немає на складі
Наявність: В наявності
Швидке замовлення

У цьому гребному човні зі збільшеним діаметром борту до переваг моделі B-270 книжка завдяки привальному брусу з бризковідбійником додається захищеність бортів від зіткнення та зайвого тертя (про опору причалу, очерет тощо), а кокпіту – від надмірного забризкання. Тому цей човен ще зручніший для риболовлі вдвох, для туристських сплавів по річках 1 категорії складності, і тим більше – для спокійних водних прогулянок. А також для полювання. На цей човен можна встановити тент. Цей човен не підлягає держреєстрації.

Официальный дилер в Запорожье и Запорожской области
Официальный дилер в Запорожье и Запорожской области
100% гарантия качества
100% гарантия качества
Доставка по всей стране
Доставка по всей стране
Самовывоз из магазина
Самовывоз из магазина