Човновий двигун Honda BF 15 DK2 SHSU
- Самовывоз из Новой почты
- Самовывоз из магазина
- Другие транспортные службы
- Наличными при получении
- Безналичный перевод
- Приват 24
Honda BF15DK2 SHSU – 15-сильний чотиритактний підвісний човновий мотор з електричною системою старту. Вологозахищена електронна система запалювання забезпечує оптимальне згоряння палива. Унікальна маятникова система гасіння коливань суттєво знижує рівень вібрації. Мотор обладнаний сигналізацією перегріву, перевищення допустимих оборотів, падіння тиску олії. Як опція можливе оснащення електричною системою підйому дейдвуду.
Мотор як опцію електричного нахил двигуна – ідеальний пристрій для підйому двигуна, а також для пересування по мілководдю. Аж до середніх обертів ви можете використовувати цю функцію для регулювання руху судна на вищих швидкостях.
Для забезпечення плавного прискорення й підвищення ефективності використання палива Honda застосовує свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалювання з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалювання на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю над тиском мастила, температурою системи охолодження й обертами двигуна.
Крім маятникової системи, яка забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути обладнані деякими передовими пристроями, такими як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер і автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу, і продуктивнішим гвинтом. Ба більше, Honda BF15 – це найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі!
Галузь застосування:
- Honda BF15 призначена для більшості човнів, вітрильних шлюпок, алюмінієвих катерів та надувних суден.
Особливості:
- Індикатор тиску оливи
- Сигналізація перегріву / перевищення припустимих обертів / падіння тиску оливи
- Версії з дистанційним керуванням або румпелем
- Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
- Цифрове запалювання забезпечує максимальну потужність
- Як опція доступний продуктивніший гвинт
- Ручний або електронний стартер з автоматичною повітряною заслінкою й індукційною котушкою
- Важіль перемикання передач розташований на передній стороні кожуха, що забезпечує легкість керування
- Система "хиткий маятник" для усунення вібрацій
- Легке керування газом і кермування
технічні характеристики:
Тип двигуна | Бензиновий |
---|---|
Тактність двигуна | Чотиритактний |
Система впуску палива | OHC |
Запуск | Ручний, Електричний |
Кількість циліндрів | 2 |
Максимальна кількість оборотів, об/хв | 6000 |
Потужність, кВт | 11 |
Потужність, к.с. | 15 |
Діаметр Х хід поршня, мм | 59 х 64 |
Об'єм паливного бака, л | 12.5 |
Місткість картера, л. | 1.3 |
Передавальне відношення | 2.08 : 1 |
Трим | Ручний |
Система охолодження | Повітряна |
Система упорскування палива | Карбюратор із прискорювальною помпою |
Запалювання | PGM-IG |
Система управління | Румпельна |
Розмір гвинта, дюйми | 9.25 x 10 |
Об'єм двигуна, см³ | 350 |
Висота транця, мм | 381 |
Довжина, мм | 650 |
Ширина, мм | 350 |
Висота, мм | 1100 |
Суха вага, кг | 46.5 |
Кількість лопатей | 4 |
Тип паливного бака | Зовнішній |
Система випуску | В воду через маточину гребного гвинта |
Наявність індикатора тиску олії | Є |
Наявність індикатора перегріву | Є |
Наявність обмежувача оборотів | Є |
Наявність аварійного вимикача | Є |
Віддільник води/палива | Немає |
Можливість регулювання 1 тягової потужності | Є |
Довжина валу | S |
Винос гвинта із води | Ручний |
Зміна нахилу двигуна | Ручне 5-х ступінчасте |
Генератор | 12 А |
Передачі | Вперед – Нейтраль – Назад |
Захист трансмісії | Гумовий демпфер |
Рекомендований бензин | 92 |
Свічка запалювання, що рекомендується | NGK CR5EH-9, DENSO U16FER9 |
Олія для редуктора, що рекомендується | SAE-90 |
Країна виробник | Японія |
-
Тактність двигуна:
-
Виробник двигуна:
-
Потужність двигуна, л.с.:
-
Тип управління: